Toon posts:

Waar mijn forum te hosten?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag beste mensen,

Op dit moment ben ik dat gezeik van Powweb helemaal zat. Konstant offline, en nu zonder enig opgaaf van reden mijn site down. En weer openzetten ho maar.

Nu heb ik het echt helemaal met ze gehad.

Ook IkonBoard geeft verschrikkelijk veel problemen. Geloof me, je wilt niet dat ik het allemaal opnoem.

Goed, nu mijn vraag. Ik wil een andere host. Ongeveer met dezelfde voorwaarden als Powweb, maar ik wil ook service en uptime. Kosten liever niet hogen dan 120 euro max per jaar.

En als 2e, wat kan ik als alternatief voor IkonBoard nemen. Ik dacht invision maar is dat niet door dezelfde ongelofeleijke knurften als IkonBoard geprogrameerd? Of is het echt goed. In ieder geval vind ik het onmogelijk om te skinnen (Wel eens een test install gedaan) Ik dacht aan VBullitin maar dat is nu net even boven budget. PhPBullitin vindt ik er niet echt denderend uitzien maar misschien bedriegt de schijn.

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 12:14
PHPbb is ook een erg goed board, verder kun je eens kijken op www.blueyellow.nl daar heb ik ook mijn site gehost en er zijn weinig problemen daaro :)

Icons are overrated

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:47
Helaas moet ik je toch doorverwijzen naar de Hosting-FaQ: Internet & Telefonie Hosting FAQ

Bijna elke hoster heeft wel aan pakket dat aan je eisen kan voldoen. Om ze allemaal hier op te noemen lijkt me mindert handig, aangezien het dan een spam-war gaat worden ;)

Over je software: Daar is voldoende over te vinden in de search.

Succes !

Dit topic is gesloten.