In de help van de printer settings lees ik dat je na het installeren van de dubbel zijdig print module (die bij de printer zit) een vinkje aan kan zetten dat je automatisch dubbel zijdig kan printen. Dat vinkje is er bij mij niet. Handmatig dubbelzijdig printen gaat wel. Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Module verkeerd geplaatst waarschijnlijk en herstart je printer eens. Eventueel de driver opnieuw installeren, hopelijk ziet ie dan wel dat je een duplexing unit hebt.
/dev/null
Duplex module opniew er op gezet. Printer uit en aan. Drivers opnieuw geinstalleerd. Allen geen effect...
Verwijderd
Bij installatie van de software wordt een demopagina geprint, deze werd bij mijn 980C dubbelzijdig geprint, het vel blijft de laatste paar cm. zitten in de printer, na ong. 5 sec wordt vel achteruit geladen en in de module omgekeerd en wordt de andere kant geprint.
Er zitten contacten in de printer en de duplexmodule, deze moeten goed aansluiten.
Bij mijn HP 2210 staat ook dubbelzijdig printen alleen die heeft de module niet.
Bij HP printers moet de drivers via de setup software geinstalleeerd worden, bij een USB aansluiting moet de kabel later worden aangesloten.
Via deze software in de HP software map staat bij programma's de HP werkset, controleer de configuratie, hier moet een vinkje voor de module staan of die aanwezig is.
Mogelijk is bij nieuwere HP 's dit ergens anders te vinden, kijk eens in de werkset, hier staat meestal ook inktnivo etc.
Er zitten contacten in de printer en de duplexmodule, deze moeten goed aansluiten.
Bij mijn HP 2210 staat ook dubbelzijdig printen alleen die heeft de module niet.
Bij HP printers moet de drivers via de setup software geinstalleeerd worden, bij een USB aansluiting moet de kabel later worden aangesloten.
Via deze software in de HP software map staat bij programma's de HP werkset, controleer de configuratie, hier moet een vinkje voor de module staan of die aanwezig is.
Mogelijk is bij nieuwere HP 's dit ergens anders te vinden, kijk eens in de werkset, hier staat meestal ook inktnivo etc.
Verwijderd
In de printersettings ook ff dubbelzijdig aan zetten! Die 5652 is een super-ding!!!!!!
Bij Finishing dan vinkje zetten bij 'Print on Both sides'
Bij Finishing dan vinkje zetten bij 'Print on Both sides'
Pagina: 1