Toon posts:

[javascript]veranderen van text van het <a> element

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
volgende situatie:
Ik ben bezig met het maken van een file upload schermpje wat wordt geopend in een pop up. Upload werkt fijn.
Nu nadat dat scherm is gesloten moet er in mijn hoofdscherm een link verschijnen naar dat bestand. (zonder refresh)

hetgoede nieuws is: ik heb dit al aan de praat gekregen: op scherm verschijnt er een link met de naam van het bestand + een link in het blauw die werkt!

Het slechte nieuws: als ik in de source code kijk staat de link er niet fysiek in (er blijft <a name="doc1UrlNl" href="#" id="doc1UrlNl"></a> staan).

mijn gebruikte code (ik maak gebruik van de innerText property (alleen IE))
JavaScript:
1
2
3
window.opener.document.getElementById('hiddenDocument1NL').value = 'mijntext.txt';
window.opener.document.getElementById('doc1UrlNl').href='../uploads/mijntext.txt';
window.opener.document.getElementById('doc1UrlNl').innerText='../uploads/mijntext.txt';window.close();"

Is dit een bekend probleem of sta ik voor een raadsel?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 18:10 ]

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
De source is zoals die van de server is gehaald; wat je met JS daarin verandert zal je niet tegenkomen. Voor debug-werkzaamheden wellicht lastig, maar anders maakt dat toch niets uit???

Verwijderd

Topicstarter
als ik op dat bestand klik, en op vorig is mijn link verdwenen.
Maar nu ik dat weet zal ik zoeken naar een work arround

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
dan zal je toch moeten reloaden...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:56

crisp

Devver

Pixelated

of de link in een nieuw venster laten openen; inderdaad als je teruggaat is de pagina weer zoals origineel voordat je met het scriptje de link had aangepast.
Btw, als je in plaats van innerText firstChild.nodeValue gebruikt werkt het ook in andere browsers ;)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Jep, heb ik nu als oplossing.
Pagina: 1