Toon posts:

Hoe DVD (ongeript) van harddisk afspeelen

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een volledige dvd op mijn harddisk staan, maar hij is niet van een dvd geript dus gewoon copy > paste regstreeks van de dvd in de windows verkenner. Is het nog mogelijk om deze film af te speelen?
Ik kan hem wel rippen met dvdeo naar vcd of svcd.

Ik heb power DVD,InterActual Player en InterVideo WinDVD4 al geprobeert maar die geven allemaal groene schermen en groene blokjes.

somebody?

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 21 september 2003 @ 17:20:
Ik heb een volledige dvd op mijn harddisk staan, maar hij is niet van een dvd geript dus gewoon copy > paste regstreeks van de dvd in de windows verkenner. Is het nog mogelijk om deze film af te speelen?
Ik kan hem wel rippen met dvdeo naar vcd of svcd.

Ik heb power DVD,InterActual Player en InterVideo WinDVD4 al geprobeert maar die geven allemaal groene schermen en groene blokjes.

somebody?
Je moet de film ook niet copy+pasten naar je HD, dat werkt natuurlijk niet. Gebruik hiervoor zogenaamde rip-programma's zoals DVDdecrypter. Dan zal het wel werken.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar is er nog wel een programma die hem kan afspeelen? Rippen kan immers nog wel waarom niet afspeelen???

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 08:10

Alaksandus

Vae puto deus fio

Beveiligingen van de dvd zorgen voor het groene beeld ed. vandaar

Als een god in Nijmegen.

Verwijderd

Topicstarter
dus kijken op de pc is onmogelijk?

• RSchellhorn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 18:55
Heb wel eens gehoord dat als je de dvd in de map VIDEO_TS in de root van je schijf zet, dat PowerDVD je schijf gewoon als dvd herkent. Zelf niet getest, wellicht het proberen waard .

"Ik heb zo veel soep gegeten, dat kan een mens niet aan. Ik heb zo veel soep gegeten, kan bijna niet meer staan. Ik zat daar maar te slurpen achter die grote kop en als ik bijna klaar was, dan schepten ze weer op!" (Hans Teeuwen)

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09-2025
Kan wel, maar je moet hem dan als nog rippen, of een player hebben die meteen kan dccsen.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Kijk eens hier:
How to play DVD, MPEG2 and how to make your DVD-ROM region free

in Windows
To play a DVD you need a software DVD Player, then it is just to insert the DVD in your DVD-ROM and hit Play using any player like PowerDVD or WinDVD.
To play MPEG2 with Windows Media Player you need a software DVD Player installed or a MPEG2 Codec.
To play a copied/ripped DVD you can use WinDVD, rip the entire DVD folder VIDEO_TS with for example Smartripper or DVD Decrypter to a folder called VIDEO_TS on any harddrive root like F:\VIDEO_TS. Then start WinDVD and select F: as the DVD Drive. To play a copied/ripped DVD with PowerDVD you click on the open button and choose Open DVD File from the Hard Disk Drive and open the video_ts.ifo.
Mocht dit niet helpen zie dan: http://www.dvdrhelp.com/

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 21-09-2003 19:49 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
je kan je dvd gewoon copieeren met een brand programma, en dan velvolgens het image bestand (bv bin, of iso) met een programmatje afspelen die een dvd speler nabootst (emuleert). Dat progje het 'daemon tools' (freeware volgens mij). Ik gebruik dit altijd

One World Concepts

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gewoon even goed zoeken.. hier is ook genoeg over te vinden. Tevens kan de TS niet meer reageren op GoT.... :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.