Linksys BEFSR41 v2.1

Pagina: 1
Acties:

• c0de1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10-2025
Hallo,

Ik heb pas een Linksys BEFSR41 v2.1 aangeschaft en er de laatste firmware opgezet, namelijk 1.45.6, Jun 24 2003.
De upgrade van de firmware verliep prima, alleen ben ik niet tevreden met het resultaat. Namelijk firmware 1.45.6, Jun 24 2003 heeft problemen met portforwarding.
Dus nu ik wil terug naar een stable firmware in dat is blijkbaar v1.433, alleen kan ik niet meer terug flashen naar een oudere firmware, de router pikt het niet ;(

Heb router HARD gereset, powerless, verschillende firmwares geprobeerd
maar niks heeft geholpen.

Is er iemand die mij misschien wel de juiste firmware kan geven
voor een Linksys BEFSR41 v2.1, want ik heb inmiddels begrepen uit verschillende forums dat juiste v2.1 van de router speciale firmware nodig heeft om te kunnen upgraden.

Mvgr,

Verwijderd

Ik heb zelf ook de linksys BEFSR41 v1. nog wat, en ik heb ook erg veel problemen met het forwarden van poort 25 naar mijn server. Op aanraden van linksys ben ik van firmware 1.45.6 terug gegaan naar 1.44.2. Deze oudere firmware terug zetten was in mijn geval geen probleem, alleen het probleem met het forwarden van poort 25 bestaat nog steeds.

Als ik mijn server rechtstreeks aan het internet hang, komt de mail perfect binnen, geen problemen. Zodra ik m'n linksys er weer tussen zet, is poort 25 ineens gefilterd en komt er geen mail meer door. Ik heb de raad van linksys opgevolgd, om ipv port forwarding, port triggering te gebruiken, maar ook dat mocht niet helpen in mijn geval.

Dus als iemand hier nog een goede tip heeft mbt het forwarden/triggeren van poorten met een linksys befsr4, en in mijn geval met het forwarden van poort 25 in het speciaal, zou geweldig zijn :)

• c0de1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10-2025
Ik heb inmiddels een reply gekregen van Linksys Support.
Ik heb van hun Firmware 1.45.3, May 22 2003 gekregen, deze kon ik gewoon
er naar toe flashen.
En mijn portforwarding werkt nu super.
Mocht je belangstelling hebben, laat het mij weten.

Verwijderd

Als je wil mag je die firmware wel toemailen, of anders een link geven waar ik hem kan downloaden. Mail adres: ivoathome at hotmail dot com. Ik hoop dat die het bij mij ook gaat doen, kan ik eindelijk weer eens fatsoenlijk gaan emailen.

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 21:53 ]

Verwijderd

Hier is de 1.44.2 versie nog gewoon te downen: http://www.linksys.com/download/firmware.asp?fwid=3
Zelf heb ik de BEFSR11 en heb tot nu toe geen problemen gehad met firmware 1.45.6 (Maar ik heb vrijwel nooit poorten geforward)

Verwijderd

Het terug zetten van de firmware is het probleem ondertussen niet meer, het vinden van een firmware waarbij de port forwarding (in mijn geval poort 25) werkt nog steeds niet helaas. En firmware 1.45.3 heb ik nergens een download van kunnen vinden.

Verwijderd

*Oops Stomme lees fout.......*

Misschien hebben jullie hier wat aan: meuktracker: Linksys BEFSR41 1.45

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 12:58 ]

Pagina: 1