[MS Visual C++ 6] Geluidje bij compile *

Pagina: 1
Acties:

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:06
Ik zit te programmeren in MS Visual C++ 6 en steeds als ik een programma compile dan heb je zo'n irritante windows geluid.. en als je dan je muziek keihard aan hebt staan word je daar helemaal gek van... Ik heb nergens kunnen vinden hoe dat uit te zetten.
Of moet er echt een harde maatregel genomen worden en alle windows geluiden uitzetten? :/

Ik heb het maar in SA gezet, want het gaat om de software niet om het programmeren :P

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Als MSVC6 daar zelf geen opties voor heeft:
Zoek ff uit welk geluidje het is (uit \Windows\Media neem ik aan?) en zet dat geluid uit bij het geluidsschema van Windows?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Xof
limoentje schreef op 21 September 2003 @ 15:52:
Als MSVC6 daar zelf geen opties voor heeft:
Zoek ff uit welk geluidje het is (uit \Windows\Media neem ik aan?) en zet dat geluid uit bij het geluidsschema van Windows?
Ja dat is ook wel mogelijk, maar als ik het geluidje wel wil gebruiken voor andere doeleinden in windows zelf moet ik die dus steeds weer aan gaan zetten...

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Misschien kun je een batch-bestand maken dat eerst het geluidje hernoemt en daarna c++ opstart. Dan moet je wel daarna weer een andere starten om het geluidje terug te zetten. (Beetje ingewikkeld, dat wel)

Steam

• Xof
Het zou kunnen ja :D
Ik heb nu maar gewoon het geluid van windows zelf uitgezet, als ik wat anders ga doen zet ik het maar weer aan.. zal wel geen andere mogelijkheid zijn..

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Configuratiescherm -> soudns & multimedia -> sounds. Staat daar het geluidje niet ergens ingesteld? :)

offtopic:
Ik heb de topictitel even afgemaakt zodat wat duidelijker is waar het om gaat :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Xof
F_J_K schreef op 22 September 2003 @ 09:03:
Configuratiescherm -> soudns & multimedia -> sounds. Staat daar het geluidje niet ergens ingesteld? :)

offtopic:
Ik heb de topictitel even afgemaakt zodat wat duidelijker is waar het om gaat :)
Daar had ik al als eerste gekeken ja, maar jammer genoeg niet nee :(
Het hoort echt bij de windows 'foutmeldingen' ed. geluiden
Pagina: 1