[Bordspel] Vuurbaleiland

Pagina: 1
Acties:

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:57
Ik wilde zojuist weer eens een keer Vuurbaleiland gaan spelen, maar tot mijn grote schrik ontbrak de handleiding. De meeste regels weet ik nog wel, behalve wat er moet gebeuren als een speler de edelsteen in zo'n 6-kantig amulet heeft staan.
Ik kan me wel iets herinneren dat een bepaalde kaart dan niet gespeeld mocht worden, maar ik weet niet meer welke.
Kan iemand mij hiermee helpen?

Ik heb al gezocht naar de handleiding op Internet, maar ik heb niets gevonden. Tevens heeft MB volgens mij geen website.

• maikel
Al gevonden, blijkbaar is ie er ook in het Engels: http://www.gameroom.com/g...ireball_Island_Rules.html

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Ah,da's wel een verdomd fijn spelleke ! Heb ik vroeger nog vaker gespeeld :)

• maikel
Ja, is wel een leuk spelleke. We hadden nog wel een discussie over het spelen van twee bepaalde kaarten: "Ga 4 plaatsen vooruit. Je mag niet gooien." en "Elke kaart is ongeldig, behalve de vuurbalkaart".
Ik speelde dus de eerste kaart en wilde gaan lopen, maar de vriend van m'n zusje speelde de tweede kaart. Aangezien die tweede kaart dus mijn kaart (inclusief het deel "Je mag niet gooien") ongeldig maakt, mag ik dus wel weer gooien. :)