Toon posts:

[TV] door de bomen het bos niet meer zien....

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een beetje schappelijk geprijsde TV alleen ik kan door de bomen het bos niet meer zien! Ben al bij aantal winkels geweest (RAF,roelandschap enz) maar er zijn zoveel verschillende modellen. Ik ben op zoek naar een 55 cm of meer beelddiagonaal met een paar standaardfuncties. Liefst een plat beeldscherm. Daarnaast moet uiteraard de beeldkwaliteit goed zijn en het geluid van redelijke kwaliteit (DVD's luister ik toch met m'n surroundset af). Kleur het liefst zwart want al mijn hifi onderdelen zijn nu ook al zwart. Kan iemand mij wat grote verschillen tussen verschillende merken vertellen alsmede grote verschillen in fucntie's en types? Ik kan de verschillen echt niet meer zien! O ja, budget is 400-600 euro!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:09

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

www.sony.nl, www.philips.nl, www.jvc.nl, enz enz enz ;)
Je zal toch echt zelf alle folders door moeten spitten om te kijken welke tv wat voor functies heeft. Of ga gewoon langs bij een paar winkels en zeg wat je wilt hebben.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hiervoor zou je toch echt zélf naar de winkels moeten gaan. Bij zaken als MediaMarkt kun je uitgebreid kijken en vergelijken. Zeg nu zelf, het is toch beter om zelf te kunnen zien, in plaats van meningen op een forum?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:43

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je hebt voor jezelf al HEEL duidelijk wat je wil hebben, dan zijn er maar paar modellen en dan moet jij beslissen wat belangrijk is: Kwaliteit van beeld, kleurweergave zijn altijd gewoon goed en persoonlijk. Daarnaast kan je kijken naar zap-snelheid, kleur, design, garantie en dat soort zaken.

Dan moet je zelf die afweging maken :). Jij moet 'm kopen niet wij ;).

Op www.kieskeurig.nl kan je eens naar gebruikerservaring zoeken.

[ Voor 9% gewijzigd door JvS op 21-09-2003 20:19 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.