Toon posts:

Verwijderde bestanden echt verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende:

Als je bestanden in Windows verwijderd, zijn vaak veel bestanden achteraf nog terug te halen via een recover tooltje. Mijn vraag is echter hoe kan ik bestanden zo verwijderen dat ze helemaal niet meer terug te vinden zijn. Ik wil Windows niet opnieuw installeren.

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Er zijn verschillende tools die dat kunnen. Het beste kan je even met google zoeken of anders even op downloads.com kijken :)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Clean Disk Security :)

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:24

we_are_borg

You will Comply

Kijk eens bij tucow daar staan een partij van die programma's sommige zijn zelfs goedgekeurd voor gebruik in regerings gebouwen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, hiermee kan ik al redelijk wat. Nu heb ik nog een vraag:
Is het ook mogelijk om reeds verwijderde bestanden (gewoon via de prullenbak) alsnog echt te verwijderen?

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 20:59

sjaakaq

It might get loud

Ja. Bij norton antivirus zit een file-shredder, en in de tool window washer ook. Er zijn er ongetwijfeld nog 100'en die ik niet ken.

leoaq.fm // Jeune Loop

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Verwijderd schreef op 21 september 2003 @ 14:39:
Bedankt, hiermee kan ik al redelijk wat. Nu heb ik nog een vraag:
Is het ook mogelijk om reeds verwijderde bestanden (gewoon via de prullenbak) alsnog echt te verwijderen?
Voor zover ik weet wel. De files worden een aantal keer overschreven en vernietigt (en dan niet alleen de referentie voor een willekeurig operating system).

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op gathering of tweakers hoor je voordat je een topic opent zelf op onderzoek uit te gaan. Zie de richtlijnen in Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).
Met de dingen die hier boven genoemd zijn moet je een heel eind komen. Heb je daar niet genoeg aan dan kun je zelf natuurlijk ook nog even de GoT search en Google gebruiken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.