SpeedXS FareUse

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-05 21:41
Zijn er hier mensen die ooit problemen hebben gehad bij SpeedXS ivm de fareUse policy. In het forum bij SpeedXS staat dat wanneer je boven de 150G uit komt je in probelemen raakt.
IK zit zwaar te denken om de 8mbit/1mbit lijn te nemen maar in combinatie met zo`n fair use policy twijfel ik een beetje.
Als je een sneller verbinding hebt wil ik hem wel non-stop aan kunnen laten staan.

Zit momenteel bij onze vrienden chello, en probeer me downloads onder de 60 gig per maand te houden om problemen met hun te verkomen....

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Asprine schreef op 21 September 2003 @ 13:49:
Als je een sneller verbinding hebt wil ik hem wel non-stop aan kunnen laten staan.
Nog zo een |:(

• Asprine
wat nou?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:20
Ik geloof dat wat ik over SpeedXS heb gehoord niet geheel positief is, 's ochtends wel 600 kbps, maar 's avonds richting de 200.. Misschien bijvoorbeeld TweakDSL?

|>

• Asprine
1. SpeedXS ADSL Extreme 8192/512 ADSL bbned 779.93kb/s voor 58.20
2. TweakDSL UltraDSL ADSL bbned 512.31kb/s voor 95.00

Dan liever s`avonds terug naar 200, daar zit ik nu ook op, en dan snel wanneer het kan. Heb het geld ook niet voor het langzamere TweakDSL...

• simon
Asprine schreef op 21 september 2003 @ 14:01:

Dan liever s`avonds terug naar 200, daar zit ik nu ook op, en dan snel wanneer het kan. Heb het geld ook niet voor het langzamere TweakDSL...
Ik wil niet veel zeggen, maar kijk eens goed naar wat SpeedXS eigenlijk is, zover ik weet is het een eng bedrijfje geeigend door een of andere gare holding, met niet eens een eigen intern netwerk, maar ze zijn alleen resseller. Kijk eens naar een ander alternatief (Ladot lijkt me zelfs nog beter) dan dit. Ik denk dat je erg verstandiger aan doet in het goede te investeren, dan straks al je geld kwijt te zijn aan een slecht werkend geheel.. Just my two cents..

|>

Verwijderd

Ik weet wel dat TweakDSL stabieler is en gmiddeld gezien sneller is dan SpeedXS, die vaak niet de snelheid haalt die beloofd wordt. En trouwens..hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om meer dan 150gyg per maand te downloaden? :)

• Stewie!
  • Laatst online: 12:20

Stewie!

Keen must die!

Misschien is Demon een aanrader TS
Misschien moeten de overige users maar eens manieren leren ipv zo meteen te reageren (vassago)
Misschien moet iedereen TweakDSL niet gaan aanprijzen wat dat is veel te duur en de prijs/kwaliteit is gewoon slecht (als je voor hetzelfde bedrag bij 10 andere isp's dezelfde snelheid krijgt) En nu gaan paar mensen zeuren dat tweakdsl wel 0,327% sneller kan zijn om 18:00!! 8)7

[ Voor 56% gewijzigd door Stewie! op 21-09-2003 14:08 ]

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• simon
Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 14:05:
Ik weet wel dat TweakDSL stabieler is en gmiddeld gezien sneller is dan SpeedXS, die vaak niet de snelheid haalt die beloofd wordt. En trouwens..hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om meer dan 150gyg per maand te downloaden? :)
Uh, als ik de hele dag op bijvoorbeeld 150 kb per seconde download, haal ik dat echt heel snel, een snelle berekening kwam ik op enkele gigs per dag uit..

|>

Verwijderd

Asprine schreef op 21 September 2003 @ 13:49:
Kun je ook Adsl - Lite van zon nemen of zo, die kun je ook non-stop aanlaten staan. En hoe wil jij 150 gig in de maand downloaden? Just woundering..

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:16
Weet je wel niet hoeveel 150 GB dataverkeer is? Dat is ook niet gratis bij internetproviders hoor. Verder krijg je het voor minder dan 60 euro per maand, je moet blij wezen dat je niet op een normale FUP zit, want die zit normaal rond de 30 GB.

Zelf zit ik ook te denken aan een 8 Mbit verbinding, maar dan niet omdat ik dan sneller/meer kan downloaden, maar omdat je dan ook zelf gameservers kan hosten. Ik ben niet van plan om meer dan 20 GB te up-/downloaden.

Het is trouwens Fair Use Policy, niet Fare ;)

The devil is in the details.

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 10:29
Asprine schreef op 21 september 2003 @ 13:49:
IK zit zwaar te denken om de 8mbit/1mbit lijn te nemen maar in combinatie met zo`n fair use policy twijfel ik een beetje.
Dat kun je wel willen, maar dat krijg je toch niet voor elkaar. Zover ik weet heeft speedxs hiermee de hoogste FUP (verbeter me als het niet zo is ?). De hoogste droge datalimiet hebben xs4all en Cistron met 100 Gig per maand. Je kunt wel liggen zeiken dat je meer wil (typisch nederlands), maar met een HELE simpele redenering kun je ook wel begrijpen dat het niet reeël is waar je naar vraagt.

Geen datamimiet en geen FUP vind je niet. Take it or leave it...

[ Voor 6% gewijzigd door eMiz0r op 21-09-2003 15:56 ]

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:06

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Asprine schreef op 21 September 2003 @ 14:01:

Zoals je hier kunt lezen, gaat jouw verhaal niet op.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Dit past prima in de SpeedXS draad. Daarnaast, als ze zeggen dat 150GB het limiet is, dan valt daar toch weinig over de discussieren? Elke ISP heeft OF een limiet een FUP, en maar bij weinig zal de FUP zo hoog als 150GB zijn.

Overigens, om 150GB te kunnen halen, moet je voordurend, 24 uur per dag een stream van 60KB/sec open hebben staan. En dat is best wel veel hoor ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.