dvi defect ?

Pagina: 1
Acties:

• libero
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-05-2025
net een acer al 732 gekocht en aangesloten op mn msi geforce 4i4200 op de analoge aansluiting doet ie t goed maar op dvi gebeurd er niks, dus ook niet tijdens post, voor windows. (no signal)

als ik mn oude crt monitor aansluit op de analoog en mn nwe acer op dvi loopt mn pc helemaal vast en zie ik allemaal bruin/zwatre blokjes op mn crt. (geen beeld op tft)vermoedelijk loopt mn pc ook vast als ik alleen de tft aansluit op dvi. iemand een idee ?
ik hoop dat dit een beetje duidelijk is.

p.s. ik heb de search al gebruikt en ben al 2 dagen aan t zoeken maar kan niks vinden.

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-08 21:33

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Misschien stomme vraag, maar waar loopt je pc precies vast? En heb je de Monitor al getest op een andere pc?

Verwijderd

Zomaar een ID maar misschien moet je eens kijken bij de instellingen op je vid. kaart op wat deze staat analoog of dvi. Ik kan het namelijk ook instellen en hij kan niet beide tegelijk aan dus misschien eerste de analoge aansluiten dan veranderen beeld valt weg da's normaal dan en dan gewoon de dvi aansluiten.

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-08 21:33

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 15:49:
Zomaar een ID maar misschien moet je eens kijken bij de instellingen op je vid. kaart op wat deze staat analoog of dvi. Ik kan het namelijk ook instellen en hij kan niet beide tegelijk aan dus misschien eerste de analoge aansluiten dan veranderen beeld valt weg da's normaal dan en dan gewoon de dvi aansluiten.
Dan zal hij geen problemen moeten hebben VOOR hij in windows zit...

• libero
StonedKinG schreef op 21 september 2003 @ 15:45:
Misschien stomme vraag, maar waar loopt je pc precies vast? En heb je de Monitor al getest op een andere pc?
vrijwel direct bij het aanzetten van de pc, eerst hoor ik nog wat activitijd na 10 sec. niks meer alle leds aan de buitenkant van de pc gaan ook uit, dit is als ik alleen de acer op dvi aansluit.
Sluit ik zowel mijn crt op analoog en mn acer op dvi aan dan zie ik dus op mn crt bak allerlei rare zwart bruine vierkantjes en doet de pc niks meer.

• libero
Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 15:49:
bedoel je dat dit harwarematig mogelijk is ?
mn scherm gaat in ieder geval alle mogelijke modi af en zegt zelf als ie iets vind.(wat dus niet gebeurt)
ik heb al op de videokaart gekeken of hier misschien een jumpertje op zit, maar kan niks vinden, het is trouwens een msi geforce 4ti4200 bulk, van alternate.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Vreemd en herkenbaar. Ik heb een Philips 150x TFT met DVI aansluiting en een AOpen Geforce 4 4200. Ook als ik die rechtstreeks op de DVI aansluit krijg ik geen beeld. Heb nog niet geprobeerd met de DVI-D adapter die ik hier heb liggen. Ben er nog niet achter... :(

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Pagina: 1