Toon posts:

Outlook Express archief

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op dit moment zo'n 1500 emails van de afgelopen 2 jaar in m'n inbox, bestaat er een applicatie die het mogelijk maakt deze berichten op een makkelijke manier te archiveren?
Anders moet ik het namelijk handmatig doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 13:02 ]

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat bedoel je met archiveren?
Een backup maken? of iets anders?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Handmatig is toch niet zo moeilijk? Sleep gewoon 1400 mails naar een mapje en zip/rar ze?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Anders maak je een tweede identity aan die je als archief gebruikt..

* alt-92 heeft mail van vorig jaar in een archief-identity staan.

Hoe je dat doet?
maak een filter aan die alle mail > 2003 in een subfolder opslaat en zet deze in een tweede OE identity, hoe je dat doet kun je wsch. heel snel vinden door te kijken op http://insideoe.tomsterdam.com/ .

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik bedoel eigenlijk gewoon de berichten opslaan op m'n schijf, maar ik moet ze nu knippen en plakken. Dus geen back up. Kan trouwens de map van Outlook met de berichten erin niet vinden.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 22:09
Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 15:13:
Nou ik bedoel eigenlijk gewoon de berichten opslaan op m'n schijf, maar ik moet ze nu knippen en plakken. Dus geen back up. Kan trouwens de map van Outlook met de berichten erin niet vinden.
welke windows heb je? dan kan ik je namelijk zo laten zien waar ze staan :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 15:13:
Dat staat dus allemaal goed uitgelegd op de site die \32 je gaf. En trouwens ook in de eigenschappen van je OE folders :Y)

Maar lees die site even door, daar staat een hoop interessant / relevant spul. Inderdaad in het Engels maar toch handig om door te lezen & de links te volgen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1