Toon posts:

[hoofdtelefoon] Sennheiser 565 openmaken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

het bekende euvel: ik ging per ongeluk op de draad staan en nu is de aansluiting bij de rechteroorschelp defect. :'( Als ik hem een beetje heen en weer beweeg en vasthou dan kan ik nog wel luisteren maar das niet zo praktisch.. ik heb al een topic over kabelbreuk (sennheiser 580) gelezen maar het is echt puur de aansluiting zelf, dan wel in de eerste centimeter van de aansluiting aan de oorschelp, ik heb dan (volgens mij) geen nieuwe kabel nodig (kan em wel doortrekken denk ik).
Nou heb ik geprobeerd om hem open te maken om even te kijken wat er aan de hand is, bij de kussens zit een deel wat je er uit lijkt te kunnen wippen, maar dat is me nog niet gelukt. Ik weet ook niet of de stekkertjes aan de oorschelpen van dit model uittrekbaar zijn. Zou iemand die bekend is met dit model hierover meer kunnen vertellen, ik ben er erg zuinig op dus ik ben beetje huiverig om direct brute kracht toe te gaan passen ;) Alvast bedankt!

Afbeeldingslocatie: http://www.sennheiserusa.com/images/products/headphones/hd565.gif

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Bij sommige modellen zitten schroefjes verborgen onder de zachte delen van de oorschelpen. Als je ze een beetje opzij duwt, dan kan je ze zien.
Bij andere modellen wordt er gebruikt gemaakt van die vervelende plastic klipjes.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
ah thnx ik heb het schuim er al af gekregen.. ik zie nu idd een soort clipjes (plastic), moet ik die wegduwen? Ik zal er eens even mee pielen (ze zijn idd vervelend..)

edit: hmmm dat gaat nog niet echt tof, weet iemand nog wat? :/

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 14:34 ]