Toon posts:

De bomen vinden in het ADSL bos....

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds de bekend making van bbned op de snelheden te verdubbelen hebben verschillende providers hun abbonementen aangepast, qua snelheden danwel prijs.

Aangezien ik tot nu toe altijd kabel heb gehad en er inmiddels schoon genoeg van heb wil ik graag overstappen naar ADSL. Op het moment heb ik een 768/256 abbonement met een 15gb/2maanden datalimiet (Kabelpwn sucks!) voor € 34,95.

Nu zoek ik een gelijkwaardig of iets beter ADSL abbonement van ongeveer dezelfde prijs.. ~40€ max. Probleem is alleen dat het zoeken ernaar me niet goed afgaat want de meeste providers zijn niet echt duidelijk over hun veranderingen,

Iemand die mij het juiste pad op kan sturen?

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:04

SmartDoDo

Woeptiedoe

www.internetten.nl :? Lijkt me een mooie start op te beginnen met vergelijken :)

Wellicht dat je ook nog wat kunt vinden in de FAQ Internet & Telefonie

edit:
Welkom @ GoT trouwens, veel info kun je ook vinden in de FAQ's van het forum of de search :)

[ Voor 33% gewijzigd door SmartDoDo op 21-09-2003 11:56 ]

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
bekijk ook bekijk ook www.mordax.nl

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Welkom op GoT :)

We verwachten, zoals SmartDoDo al aangeeft, dat je voordat je een topic opent eerst zelf eens wat rondkijkt op de verschillende internetsites waar je informatie over providers kunt vinden. De I&T FAQ kan daarbij een mooi startpunt zijn. Ook met behulp van de GoT Search kun je veel ervaringen met de verschillende providers vinden.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.