ok ik weet niet of het volgende probleem een hardware of software probleem is, maar het volgend is het geval:
mn pa heeft bij een of andere cursus een Trust 350FS flashc@m gekregen, maar op het moment dat windows xp pro de camera herkent als nieuwe hardware reboot hij en blijft hij elke keer dat windows hem na het opstarten opnieuw vindt rebooten totdat je de usb kabel weer uit de camera haalt. volgens trust zelf is dit een irq probleem
maar op de pc van mn broer en mij (gedeelde pc) doet hij het ook niet naar behoren (geen reboot maar andere problemen), de enigste pc waar hij het wel normaal doet is mijn eigen pc.
specs pc pa:
XP2100+
ASUS A7V8X
Q-tec 550W voeding
512MB Kingston PC3200
Win XP pro
Trust 350FS Flashc@m
dit hangt aan zn usb:
-Logitech Navigator tobo
-Logitech trackball muis
-HP scanner
-Sweex IRda geval
-de camera
nou zal je denken haal alle usb apparaten los en het zou moeten werken, nou niet dus, als we tobo en muis op ps/2 aansluiten en de rest loshalen en de camera installeren komt hij weer in dezelfde loop terecht
specs mijn pc:
zie hier
specs pc broer en mij:
zie hier
mn pa heeft bij een of andere cursus een Trust 350FS flashc@m gekregen, maar op het moment dat windows xp pro de camera herkent als nieuwe hardware reboot hij en blijft hij elke keer dat windows hem na het opstarten opnieuw vindt rebooten totdat je de usb kabel weer uit de camera haalt. volgens trust zelf is dit een irq probleem
specs pc pa:
XP2100+
ASUS A7V8X
Q-tec 550W voeding
512MB Kingston PC3200
Win XP pro
Trust 350FS Flashc@m
dit hangt aan zn usb:
-Logitech Navigator tobo
-Logitech trackball muis
-HP scanner
-Sweex IRda geval
-de camera
nou zal je denken haal alle usb apparaten los en het zou moeten werken, nou niet dus, als we tobo en muis op ps/2 aansluiten en de rest loshalen en de camera installeren komt hij weer in dezelfde loop terecht
specs mijn pc:
zie hier
specs pc broer en mij:
zie hier
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*