Toon posts:

subteam ranking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit zo eens door alle DPCH's te browsen en ineens vroeg ik me af of we binnen DPC ook een subteam ranking hebben.

TCF staat in veel projekten hoog in de stats, en zo zijn er nog een aantal grote spelers binnen DPC, maar is er ergens een databeest waar dit alles uit te toveren is.

of te wel mijn vraag is:

wat is de ranglijst van de subteams als je alle rankings van alle projekten optelt ?

welke stats guru kan hier een mooi lijstje van bakken ??

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 11:37 ]

Verwijderd

Zat ik me afgelopen week ook af te vragen :)

Verwijderd

Topicstarter
hehehe ja ineens dacht ik, dat is toch wel ergens uit te toveren

(please stats guru's DO YOUR THING)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-02 15:27
Was die er niet al eens een keertje. Ik dacht namelijk zoiets ooit eens gezien te hebben maar niet alle projecten stonden erin vermeld. De grote (d.net, Seti, ECC2 e.d.) wel maar bv F@H, G@H en Distributed Folding e.d. niet.

Dacht dat Droopy- de maker ervan was maar kan het ook mis hebben. Ben in iedergeval wel benieuwd :)

Verwijderd

Probleem is waar je op gaat vergelijken, net als met overall Team Rankings...

Droopy deed het op processorpower, die ene die er nu is (iets.edu) doet het op een teams aandeel in het project vergeleken met de grootte van het project (of zoiets).

Beide manieren zijn niet 100% goed, maar er is geen manier om het wel 100% goed te doen :)

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-02 17:00
kijk eens op deze site http://www.phys.uu.nl/~bouwhuis/dc/ hij is gemaakt door Diadem en heeft er best wat leuks van gemaakt. alleen jammer dat er na 9 maart geen update meer van gedraaid is. het was een leuk systeem en gaf ook goed de werkelijke waarde aan die de teams hadden. MIsschien dat hij of iemand anders dit verder kan ontwikkelen.

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

Wij zouden nu iig hoog scoren in de rankings :D
AIIeen al op seti hebben we al meer dan 90 jaar cpu time :P

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

Jive's Box
Jive @ DNET

Verwijderd

Fear-factoR schreef op 21 September 2003 @ 13:17:
Wij zouden nu iig hoog scoren in de rankings :D
AIIeen al op seti hebben we al meer dan 90 jaar cpu time :P
Dus na november zakken jullie helemaal weg, of je moet het van all-time doen, maar dan komen de RC5-64 resultaten er ook bij, en dan staan er alsnog veel boven jullie :P

• My
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Ja, die weet ongeveer iedereen wel!

Maar volgens mij wordt hier gevraagd om subteam-stats!

Verwijderd

Topicstarter
My schreef op 21 September 2003 @ 18:05:
[...]

Ja, die weet ongeveer iedereen wel!

Maar volgens mij wordt hier gevraagd om subteam-stats!
ja het gaat mij idd om subteams binnen DPC

• gp500
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://www.phys.uu.nl/~bouwhuis/dc/dpc_sub.html

Fonz staat bovenaan terwijl dat toch een enkeling is of niet.

Verwijderd

Topicstarter
das alleen OGR en RC5

ik wil alle projekten

Verwijderd

Deze is ook van alle leden van DPC

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:04
Ik denk dat het best te realiseren is, dan moeten de statsbouwers onderling eens bekijken hoe/wat.. Ik zal KoW es vragen..

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

gp500 schreef op 21 September 2003 @ 19:12:
http://www.phys.uu.nl/~bouwhuis/dc/dpc_sub.html

Fonz staat bovenaan terwijl dat toch een enkeling is of niet.
woei 4de :P

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Verwijderd

Topicstarter
DukeBox schreef op 21 september 2003 @ 20:15:
Ik denk dat het best te realiseren is, dan moeten de statsbouwers onderling eens bekijken hoe/wat.. Ik zal KoW es vragen..
lijkt me best wel aardig om te zien hoe de onderlinge verhouding tussen de subteams van DPC is.

• Witlof
Dat lijkt mij ook wel eens aardig om te zien hoe je als team tov de rest binnen DPC presteerd :P

• Witlof
Nou dat ik dit zo lees over die subteamsstats en dat er gepraat wordt tussen DukeBox en KoW (hopelijk) kunnen we misschien ook kijken om de KoWStatsGen 2.0 uit te breiden met de andere projecten? De inhaalstats zoals KoW ze heeft zijn altijd erg leuk en ik kijk daar best vaak naar. Helaas zijn er nu nog 'maar' 4 projecten (Distributed Folding, Ecc2-109, Folding@Home en RC5-72) maar OGR oid erbij zou het nog leuker maken en niet te vergeten alle andere projecten waarin DPC aktief is. Zou dat dan misschien meegenomen kunnen worden? :P

p.s. Die RC5-72 stats van KoW worden die eigenlijk nog ooit eens gefixed want de laatste update dateert van 27-08-03 :|

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-02 16:50
Witlof schreef op 21 September 2003 @ 22:29:
Nou dat ik dit zo lees over die subteamsstats en dat er gepraat wordt tussen DukeBox en KoW (hopelijk) kunnen we misschien ook kijken om de KoWStatsGen 2.0 uit te breiden met de andere projecten? De inhaalstats zoals KoW ze heeft zijn altijd erg leuk en ik kijk daar best vaak naar. Helaas zijn er nu nog 'maar' 4 projecten (Distributed Folding, Ecc2-109, Folding@Home en RC5-72) maar OGR oid erbij zou het nog leuker maken en niet te vergeten alle andere projecten waarin DPC aktief is. Zou dat dan misschien meegenomen kunnen worden? :P

p.s. Die RC5-72 stats van KoW worden die eigenlijk nog ooit eens gefixed want de laatste update dateert van 27-08-03 :|
Volgens mij wordt er een andere statsengine gebruikt. Die van Stats.qik zijn van KoW terwijl de laatste DPCH van RC5 gemaakt is met die van Onno.

• InNuedo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-02 10:52
Verwijderd schreef op 21 september 2003 @ 11:39:
(please stats guru's DO YOUR THING)
Als in, wie gaat het doen? :)
Ik wil wel wat gaan coden als het nodig is hoor..

Verwijderd

Topicstarter
InNuedo schreef op 21 September 2003 @ 22:40:
[...]

Als in, wie gaat het doen? :)
Ik wil wel wat gaan coden als het nodig is hoor..
ik ben een NOOB wat dat aan gaat, heb alleen wat koeien en soms een idee
Pagina: 1