Toon posts:

PDF openen niet in browser??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel vreemd probleem, ik moet pdf's op een site zetten.
Als ik ze lokaal open, is er geen probleem. Zodra ik ze via IE wil openen geven ze aan dat ze beschadigd zijn en niet meer gerepareerd kunnen worden.
Nu komen deze pdf's geloof ik van een mac. Verklaard nog steeds niet waarom ik ze lokaal wel kan openen en niet via IE.

Is iemand dit probleem eerder tegen gekomen? 8)7

Verwijderd

Ik heb een soortgelijk probleem gehad, met alle PDF's, of ze nou van een Mac afkwamen of pc. Het probleem is bij mij vanzelf weggegaan na een update van Acrobat Reader. Ik zou dus als ik jou was op een andere pc kijken of die het probleem ook hebben, en zo niet dan gewoon de reader bij jezelf opnieuw installeren/updaten. Als andere pc's het ook hebben moet je nog ff verder kijken, misschien gaat er iets mis met http compression ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
IK wordt nu echt gek,.....
Ik werk met een win2k server op een thuis netwerkje, daar opende hij hem niet. Nu heb ik al eerder alles geupload naar server op mijn domein (provider) en daar werkte het ook niet.
Nu heb ik dat NET weet gedaan, alles dubbel checken natuurlijk, en nu werkt tie weer wel?!?! Het lijkt erop dat IIS van w2k een probleem geeft.......

Maar bedankt voor je reactie

Ik heb trwouwens net een clean instal van mijn pc gedaan, dus alles is zo vers als het maar zijn kan. (laatste acrobat versie dus)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Je hebt ze geupload... als wat, als bin of als ascii? ik weet niet hoe ze moeten eigk, lijkt me als ascii. Misschien ligt het daaraan. Test eens zou ik zeggen.

En je hebt dus Acrobat 6.0?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:16
@Dark Blue; het lijkt mij dat je een binair bestand als binair moet uploaden dan...maar dat zou inderdaad het probleem kunnen zijn ;).

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Heb je al getest of andere PDF bestanden op andere sites het wel doen???

Stop uploading passwords to Github!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dit is toch duidelijk een software probleem. Misschien dat je in IIS ook nog iets moet instellen dat 'ie de juiste mime-type meegeeft voor pdf's

--> SA

Intentionally left blank

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

probleem is volgens mij dat het bestand meteen 'expired' - oftewel in IIS je content expiration goed zetten.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:35
Heb ik ooit ook gezeik mee gehad. Sommige PDFjes werkten wel "in-site", andere weer niet.

Na het instellen in Acrobat Reader (Preferences, options, "display PDF in webbrowser" UITvinken, werkte alles prima hier, bij alle PDFjes.
Pagina: 1