Java script errors bij openen frontpage

Pagina: 1
Acties:

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-02 21:09

ReLight

echo("What Now ? !")

Topicstarter
Bij het openen van tweakers net krijg ik met toenemende mate eerst een serie java errors om weg te klicken.
Als ik na het weg klicken vervolgends de (lege) news list heb, en wacht tot de tweaker auto refresh, krijg ik wel de hele pagina te zien.
Handmatig refreshen introduceerd soms weer de serie java errors.

Dit probleem is seer inconsistent, dan weer wel een paar uur, dan gaat het weer goed. Dit is niet de bekenden Flashbanner java error, alhoewel die ook vervelend is.
Door dit gegeven, en het feit dat het op meerdere machines plaats vind sluit ik een specifieke client side error min of meer uit.
Systemen waar het op mis gaar hier allemaal Win platform met MSIE 6 sp1 , laatste updates en patches.
Dit probleem doet zich al zeker een maand of 2 voor.
Het lijkt erop dat je executie van de javascript plaatsvind voordat de gehele pagina goed ingeladen is, waardoor de java door foute aflsuitingen e.d. faalt.

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gebruik je een proxy om een verbinding te maken met internet?

• ReLight

ReLight

echo("What Now ? !")

Topicstarter
Nee, allemaal direct, ten hoogste via een Nat router. Dit probleem zowel in huis netwerk, als ook op werk.

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Welke Windows-versie? Bij mij op school maken ze nog gebruik van Windows NT 4.0 met IE6SP1 en daar heb ik ook altijd JS-errors.

Probeer trouwens eens je cache compleet te legen, en alle andere standaarddingen die bij dit soort fouten gedaan horen te worden natuurlijk. :+

• ReLight

ReLight

echo("What Now ? !")

Topicstarter
OS's:
Win 2000 Prof. SP4
Win 2000 Advanced server SP4
Win XP Professional SP1

Cache geleegd : done
Updated gecheched : done

Nu gaat het weer goed, het laden. Het inconsistende is het irritantse, dan weer wel dan weer niet. Dit doet mij geloven dat het server side/ data download related is.

• Harm
  • Niet online
Als het serverside zou zijn, dan zou het iets zijn waar meerdere mensen last van hebben en dat is dus niet zo. Weet je heel zeker dat je niet achter een ietwat te aggressief ingestelde proxy zit? Sommige ISP's maken ook gebruik van proxy's, kun je daar geen last van hebben?

• ReLight

ReLight

echo("What Now ? !")

Topicstarter
Absolutely positive. ;)
Ik heb geen proxy er neer gezet, dan is die er ook niet (op werk dan).
Thuis Chello, en daar gebruik ik de proxy ook niet van. Als ik het nu op 1 machine zou hebben , Okey, mee eens. Maar nu heb ik het afwisselend op 3 verschillenden on- afhankelijke systemen.
En , er moet er 1 de eerste zijn ? Ik had gehoop dat er meer zouden zijn.
Volgende keer zet ik java debug aan, en post ik page sourse + errors ook wel.

• Harm
  • Niet online
ReLight schreef op 21 September 2003 @ 20:18:
Volgende keer zet ik java debug aan, en post ik page sourse + errors ook wel.
Zet die maar in een .txt-file en upload die maar ergens en zet er dan een linkje naar toe :). Dat is wel zo makkelijk ;).

[ Voor 1% gewijzigd door Harm op 21-09-2003 23:01 . Reden: BTW ]

Pagina: 1