Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE
Nee, allemaal direct, ten hoogste via een Nat router. Dit probleem zowel in huis netwerk, als ook op werk.
Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE
Welke Windows-versie? Bij mij op school maken ze nog gebruik van Windows NT 4.0 met IE6SP1 en daar heb ik ook altijd JS-errors.
Probeer trouwens eens je cache compleet te legen, en alle andere standaarddingen die bij dit soort fouten gedaan horen te worden natuurlijk.
Probeer trouwens eens je cache compleet te legen, en alle andere standaarddingen die bij dit soort fouten gedaan horen te worden natuurlijk.
OS's:
Win 2000 Prof. SP4
Win 2000 Advanced server SP4
Win XP Professional SP1
Cache geleegd : done
Updated gecheched : done
Nu gaat het weer goed, het laden. Het inconsistende is het irritantse, dan weer wel dan weer niet. Dit doet mij geloven dat het server side/ data download related is.
Win 2000 Prof. SP4
Win 2000 Advanced server SP4
Win XP Professional SP1
Cache geleegd : done
Updated gecheched : done
Nu gaat het weer goed, het laden. Het inconsistende is het irritantse, dan weer wel dan weer niet. Dit doet mij geloven dat het server side/ data download related is.
Als het serverside zou zijn, dan zou het iets zijn waar meerdere mensen last van hebben en dat is dus niet zo. Weet je heel zeker dat je niet achter een ietwat te aggressief ingestelde proxy zit? Sommige ISP's maken ook gebruik van proxy's, kun je daar geen last van hebben?
Absolutely positive. 
Ik heb geen proxy er neer gezet, dan is die er ook niet (op werk dan).
Thuis Chello, en daar gebruik ik de proxy ook niet van. Als ik het nu op 1 machine zou hebben , Okey, mee eens. Maar nu heb ik het afwisselend op 3 verschillenden on- afhankelijke systemen.
En , er moet er 1 de eerste zijn ? Ik had gehoop dat er meer zouden zijn.
Volgende keer zet ik java debug aan, en post ik page sourse + errors ook wel.
Ik heb geen proxy er neer gezet, dan is die er ook niet (op werk dan).
Thuis Chello, en daar gebruik ik de proxy ook niet van. Als ik het nu op 1 machine zou hebben , Okey, mee eens. Maar nu heb ik het afwisselend op 3 verschillenden on- afhankelijke systemen.
En , er moet er 1 de eerste zijn ? Ik had gehoop dat er meer zouden zijn.
Zet die maar in een .txt-file en upload die maar ergens en zet er dan een linkje naar toeReLight schreef op 21 September 2003 @ 20:18:
[ Voor 1% gewijzigd door Harm op 21-09-2003 23:01 . Reden: BTW ]
Pagina: 1