AMD en Unreal Tournament

Pagina: 1
Acties:
  • 268 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje:

Sinds kort heb ik een AMD MSI 6167 met een AMD K7 500 Mhz processor. Gekocht om te upgraden van een Asus P2B en Intel 350 Mhz.
Wie scherts mijn verbazing als ik merk dat Unreal Tournament van geen meter meer loopt. Terwijl dat voor de upgrade geen enkel probleem gaf. Alles is nu trager, het inladen, en bij op het netwerk spelen duurt het tot ik het hele level heb doorlopen en alle wapens heb gehad voor het een beetje soepel gaat lopen.
Kent iemand dit probleem en weet iemand er een oplossing voor?????

Btw: het ligt niet aan mijn verbinding, die is prima.
Verdere gegevens: ik heb een Viper 770 videokaart met de laatste Geforce drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook een athlon 500 met MSI bord.
Geen enkel probleem met UT
Viper 770 en Open GL, loopt als een trein.

Is dat wel wat die Geforce drivers op die viper???
Zou het daar niet aan liggen??

Succes en alvast een probleemloos UT 2000
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je draait Open GL. Ik dus D3d. Maar het probleem zit daar niet in. Er zijn speciale drivers nodig om het goed te laten lopen. Die kun je vinden bij: [URL=http://www.nvidia.com/Products.nsf/htmlmedia/software_drivers.html]http://www.nvidia.com/Products.nsf/htmlmedia/software_drivers.html[/ URL]

Daar zijn speciale AMD-Riva drivers te vinden. Nu loopt het bij mij ook als een trein. Met D3D dus.

Die Geforce drivers zijn dus inderdaad erg goede drivers. Veel beter dan die van Diamond zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gents,

Zelf heb ik ook een Viper 770. Nu nog met Diamond drivers. Zijn die Geforce drivers nou beter?. Zo ja waar kan ik ze naar beneden laden en welke heb ik nodig.?

Thanx in advance

Toetie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFAMLK
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:44
Toetie : ja de ref drivers van NVidia zijn altijd beter dan de drivers van de manufacturer van je kaart..
De Diamond drivers sucken al helemaal :P.
Dus neem ALTIJD de drivers van NVidia..
Ik denk da de beste drivers tot nu toe de NVidia detenator 3.62 drivers zijn..
Maar das mijn mening..

Mzzl
MindZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toetie,

Je hoort het, die drivers zijn beter. En het blijkt ook wel dat ze nodig zijn. Ik kan nu pas genieten van mijn upgrade....
De link om ze down te loaden staan erbij. Je kan er wel niet op klikken maar dan zet je hem maar even in je adresbar. Anders wil ik ze ook wel toesturen....maar dan moet je even zeggen of je dat wil en welk systeem je hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 01:31

Nessuno

io sono nessuno

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mensen,

Erg bedankt. Die Geforce drivers lopen als een zonnetje.

thanx

Toetie ( en een gelukkig nieuwjaar )

mijn peeceetje doet het nog
Pagina: 1