Verwijderd schreef op 21 september 2003 @ 13:53:
ik zeg toch dat ik mijn bios al heb geflashed..
trouwens ik heb me es mijn oude detonator (45.23) eraf geflikkerd en 51.75 erop gezet, en ineens heb ik in plaats van een score van 1879 nu 5408

wel raar dat 1 domme nieuwere detonator versie dat verschil maakt...
Trouwens is het niet erg als ik mijn memory clock verhoog van 850MHz naar 950MHz?
en de 2D en 3D Core clock ook verhoog?
Verwijderd schreef op 21 september 2003 @ 12:32:
hehehe thx, ik heb de kast open gemaakt, en ik zie daar gewoon allemaal draden van de kaart naar de voeding lopen dus denk dat dat wel goed is
Ik heb de bios trouwens al eens naar versie 7.20 geflashed voordat ik de comp had geformateerd, moet ik dat dan nu weer doen?
Sorry dat ik zo bot ga overkomen...
Je moet een keer proberen te lezen, het is al tig keer gezegt dat je bios 7.4 moet installeren want die lost die compatability problemen tussen jouw mobo en je 5900 op!! Dus niet 7.2, kan je wel zeggen dat je dat een week geleden hebt gedaan, 7.2 is gewoon oud en 7.4 is de nieuwe die de problemen oplost (volgens msi).
En pleas lees eens de regels van GoT, de FAQ van V&B en kijk in het topic voor een te lage 3D Mark score die al tig keer is vermeld hier!
Ohja ik zou ook eens opzoek gaan naar de edit knop

Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 13:53:
ik zeg toch dat ik mijn bios al heb geflashed..
trouwens ik heb me es mijn oude detonator (45.23) eraf geflikkerd en 51.75 erop gezet, en ineens heb ik in plaats van een score van 1879 nu 5408

wel raar dat 1 domme nieuwere detonator versie dat verschil maakt...
Trouwens is het niet erg als ik mijn memory clock verhoog van 850MHz naar 950MHz?
en de 2D en 3D Core clock ook verhoog?
Pfff ga nou eerst je bios maar flashen en daarna kan je de faq van V&B goed gaan doorlezen en ga dan je kaart maar eens overclocken.
Btw ik kan je wel een tip geven, bij die FX5900 Ultra heb ik al bij veel andere mensen gezien dat zij het geheugen stabiel op 1300Mhz kregen!! Dus kan je ook meteen op 1300Mhz zetten dat geheugen van jou, oh btw koop daarna meteen 9800Pro...
[
Voor 24% gewijzigd door
McFlipp op 21-09-2003 14:06
]