Nu ben ik dus in het bezit van een asus a7v266 ex mobo, nu wilde ik het epa logo veranderen. Dit lukt me dus ook op andere pc's met ander mobo om dan de epa er in te zetten met cbrom207 of cbrom 215. Nu dat op deze plank niet kan omdat er een award medalion bios in zit heb ik daar voor award mod voor gedownload. Zo nu wil ik de nieuwe epa er in zetten. Ik haal eerst de andere dr uit, dus de orgineele asusepa.epa nu wil ik een file toe voegen dus zeg athlon.epa ik heb dit dan gedaan maar er komt dan 0 bytes in te staan dus er staat ook niks in. Dit weet ik ook zeker omdat ik het gemodde bios al in de bios geflashed heb en er nu geen logo meer staat. dus ik weer in de search gaan zoekken en niks gevonden wat het probleem op kan lossen. nu wil ik toch graag een niew logo dr in, ben der al de hele dag me bezig weet van geen ophouden dus. maare nu snap ik dr effe niks meer van dus vraag ik effe wat hulp van de mede bios tweakers. die er genoeg moeten zijn aangezien er heel veel post's over epa logos gaan
Ja op die site kreeg ik het idee. en daar stond ook hoe je het heel gemakkelijk doen kan. zo makkelijk gaat het dus ook bij andere biossen maar dus niet bij deze. nu had ik dus in een andere post gelezen dat het bij deze bios moet werken met awardmod. maare daar kom ik dus effe niet uit
Weet niemmand hoe ik een EPA toe moet voeggen met awardmod ????
Nog een kick. Kan me hier niemmand mee helpen ik heb het nog steeds niet voor elkaar gekregen. het probleem is dus dat als ik een epa in awardmod toevoeg hij 0.00 bits / bytes blijft.
weet echt niemand ut dan ?? dan gooi deze topic maar dicht anders komen er nog meer van die nutteloooooze topics in de search te staan
Pagina: 1