Ik zit met een probleem.
Ik irriteer mij er elke keer aan dat als ik e-mail aan het lezen ben en in outlook express en een header aan klik het zich NIET in volledig scherm opent.
Soms heb je die problemen ook wel is met internet explorer maar ik weet dat je dat oplost door effe een key in je windows registry moet aanpassen.
Namelijk door effe met regedit.exe naar de volgende link te browsen
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
en dan effe de waarde die bij ''Window_Placement'' staat te verwijderen
Dus ik dacht wat voor IE geld geld ook voor OE. Ik beetje aan het zoeken gegaan!
Ben er nu dus achter gekomen dat ditzelfde geld voor
HKEY_CURRENT_USER\Identities\{lange code waar ik de betekenis nog niet van weet}\Software\Microsoft\Outlook Express\5.0\Mail
en dan de waarde NotePosEx
Maar als je dus die waarde aanpas opent het zich NIET in volledig scherm.
Wie weet wat voor waarde ik daar moet invullen om het zich WEL in volledig scherm te openen.
Ik heb natuurlijk al geprobeerd de waarde in te vullen die geld voor IE daar maar dat werkt dus niet.
Of is het gewoon kort weg niet mogelijk. Lijkt mij wel!
Kan iemand mij misschien gelijk ook vertellen, die weet waar ik over praat uiteraard wat die lange code betekend?
Ik irriteer mij er elke keer aan dat als ik e-mail aan het lezen ben en in outlook express en een header aan klik het zich NIET in volledig scherm opent.
Soms heb je die problemen ook wel is met internet explorer maar ik weet dat je dat oplost door effe een key in je windows registry moet aanpassen.
Namelijk door effe met regedit.exe naar de volgende link te browsen
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
en dan effe de waarde die bij ''Window_Placement'' staat te verwijderen
Dus ik dacht wat voor IE geld geld ook voor OE. Ik beetje aan het zoeken gegaan!
Ben er nu dus achter gekomen dat ditzelfde geld voor
HKEY_CURRENT_USER\Identities\{lange code waar ik de betekenis nog niet van weet}\Software\Microsoft\Outlook Express\5.0\Mail
en dan de waarde NotePosEx
Maar als je dus die waarde aanpas opent het zich NIET in volledig scherm.
Wie weet wat voor waarde ik daar moet invullen om het zich WEL in volledig scherm te openen.
Ik heb natuurlijk al geprobeerd de waarde in te vullen die geld voor IE daar maar dat werkt dus niet.
Of is het gewoon kort weg niet mogelijk. Lijkt mij wel!
Kan iemand mij misschien gelijk ook vertellen, die weet waar ik over praat uiteraard wat die lange code betekend?
Speedtouch freak