Toon posts:

Flash pagina te groot voor modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een website volledig in flash gemaakt. Het probleem is het volgende:
Heel simpel, de site is te groot, zo'n 1 mb en dat is lang laden met een anologe modem.
Ik heb de site zo klein mogeljk proberen te houden, alle plaatjes zijn gecomprimeerd. Hij is zo groot doordat er veel foto's in staan, dat wil degene nou eenmaal voor wie ik hem maak.
Flash laadt de volledige pagina, inclusief de foto's als je de site opstart. Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat de foto's alleen geladen worden als dat nodig is. Dus niet van te voren, ik heb geen tijd om de site volledig overnieuw te maken in html.

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 23:00

sjaakaq

It might get loud

dus wat je wilt is het volgende:

-De pagina laadt ZONDER foto's
-Als je klikt op de link 'foto's' (oid) laadt ie de fotopagina en DAN PAS de foto's

[ Voor 12% gewijzigd door sjaakaq op 20-09-2003 23:50 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Meerdere swf's gebruiken en deze onafhankelijk laden, preloaden, of dingen uit een database laten plukken middels actionscript, het is allemaal mogelijk. (en probeer 't 's middels dit soort zoektermen)

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Idd, ik weet niet waar je het hebt ingebouwd dat hij meteen al bij het openen van de site de foto's begint te laden, maar laat dat weg tótdat de user daadwerkelijk wil dat die foto's geladen worden.

Een andere optie is, als het fotoalbum een aparte sectie van de site is, dat je dat deeltje in html doet met gewoon wel stukken Flash eromheen. Dan kun je bepaalde Flash gedeelten die je al gemaakt hebt nog wel gebruiken... dus niet alles opnieuw maken.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

mee eens darkblue...ik heb zelf ook zon flash siteje of iets gemaakt, (mijn eerste ontwerp in flash) en heb gewoon doorgelinkt naar een zelfgeschreven popup...met daar weer een lijst fotos op ed....
voor t voorbeeld: http://users.skynet.be/frotland/dianebex ....zie gallery