Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ziet er meer uit als 5x84bits geluid
There is no place like ::1
Als jer ook meteen even bij vertelt hoe dat je daarin een 384 kbps mp3 importeert, of hoe je daar een WAVje van maakt...Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 23:24:
razor lame
zoek met www.google.nl en gebruik lame codec
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
command-line:
lame --alt-preset insane --mp3input [inputfile.mp3] [outputfile.mp3]
Bedankt voor de reacties tot nu toe, echter geen LAME graag. Ik ben op zoek naar een Windows encoder of een Windows player die 384kbs af kan spelen of een Windows programma dat gebruiksvriendelijk meerdere 384kbs mp3's om kan zetten naar 320kbs. Het is voor een kennis die echt niet vrolijk gaat worden van commandline interfaces.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Ik ben benieuwd of het gaat werken; 384 kbs valt voor zover ik me kan herinneren buiten de MP3 standaards.
Dan nog heb ik zojuist gelezen dat Lame geen 384 aan kan. gaat maar tot 320... Volgens de handleiding dan.Trent schreef op 20 September 2003 @ 23:41:
Zoals ExTrEmE22 hierboven al voorstelde: RazorLame. Het is een front-end voor de LAME encoder, dus je krijgt dan gewoon netjes een programma met een 'Windows-smoeltje' en hoeft niet met command lines aan de gang...
Ik ben benieuwd of het gaat werken; 384 kbs valt voor zover ik me kan herinneren buiten de MP3 standaards.
Verwijderd
offtopicdreeke schreef op 20 September 2003 @ 23:25:
[...]
Als jer ook meteen even bij vertelt hoe dat je daarin een 384 kbps mp3 importeert, of hoe je daar een WAVje van maakt...
sorry hoor dan moet hij de manual maar lezen
offtopic
Wat ik bedoel is dat Lame geen 384 kbps mp3 aankan. Wat jij net zei gaat dusVerwijderd schreef op 20 September 2003 @ 23:55:
[...]
offtopic
offtopic
niet werken
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
GrappigTrent schreef op 20 september 2003 @ 23:53:
Ik ben benieuwd welke encoder gebruikt is om die MP3's te maken. Kijk anders eens wat EncSpot daar over zegt... http://cd-rw.org/software...are/mp3_tools/encspot.cfm
Ik heb een file van hem gechecked met EncSpot, in ieder geval geprobeerd, maar hij ziet het niet in zijn interface. 320kbs files worden netjes herkend, 384kbs files dus niet.
Moet ik bang zijn dat hij deze files niet kan afluisteren?
Reactie van mij hierboven:Verwijderd schreef op 20 september 2003 @ 23:55:
[...]
offtopic
offtopic
[Dan nog heb ik zojuist gelezen dat Lame geen 384 aan kan. gaat maar tot 320... Volgens de handleiding dan.
Ik heb de handleiding dus gelezen...
Als het echt MP3's zijn, kan het lastig worden om dat voor elkaar te krijgen aangezien een encoder/decoder die de standaards volgt maar tot 320 kbs zullen gaan
Verwijderd
aha oke dreeke sorry voor mijn reactie dan bedankt mensen :-) weer ontopic.c70070540 schreef op 21 September 2003 @ 00:07:
[...]
Reactie van mij hierboven:
[...]
[
Ik heb de handleiding dus gelezen...
maar kun je hem niet converteren eerst naar een Wave file en als echt niets lukt probeer eens met cool edit dus omzetten naar Wave en dan naar jou gewenste formaat.
als dit niet lukt weet ik het ook niet trouwens wat hierboven staat weet niet of dat de oplossing is maar het is een optie.
btw 384kbs vaag formaat probeer eens aftespelen met powerdvd heb het gevoel dat dit van een dvd is afgeript wat 384kbs is een vreemd getal voor audio mp3
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 00:40 ]
Maximale bitrate van een MP3 volgens de specs is 320kbps. Daarbuiten moet je proprietary extentions gaan bedenken, en gaat je mp3 niet werken in een andere decoder. Simple as that.Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 00:28:
[...]
aha oke dreeke sorry voor mijn reacti
maar kun je hem niet converteren eerst naar een Wave file en als echt niets lukt probeer eens met cool edit dus omzetten naar Wave en dan naar jou gewenste formaat.
[..]
btw 384kbs vaag formaat probeer eens aftespelen met powerdvd heb het gevoel dat dit van een dvd is afgeript wat 384kbs is een vreemd getal voor audio mp3
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dan is FHG-Radium Codec misschien iets. Zoek ook ff naar de advanced WMA workshop. Die kan van en naar verschillende filetypes converteren, mits geregistreerd. Gebruik daarbij wel ff die FHG-Radium Codec.c70070540 schreef op 20 September 2003 @ 23:35:
geen LAME graag. Ik ben op zoek naar een Windows encoder of een Windows player die 384kbs af kan spelen of een Windows programma dat gebruiksvriendelijk meerdere 384kbs mp3's om kan zetten naar 320kbs.(
01010100011010000110010100100000010011110100111001000101001000000011101000101001
Hij heeft ze gedownload van www.allofmp3.com als MP3 op 384kbs. Dus het lijkt me van wel.Trent schreef op 21 September 2003 @ 00:18:
Als ik het allemaal goed begrepen heb, is het dus helemaal niet zeker dat het wel degelijk MP3-bestanden zijn?
Ik zal eens kijken op die site of er nog wat over 384kbs gemeld word.Als het echt MP3's zijn, kan het lastig worden om dat voor elkaar te krijgen aangezien een encoder/decoder die de standaards volgt maar tot 320 kbs zullen gaan
http://www.softnews.ro/public/cat/11/1/1/11-1-1-10.shtml
FreeAmp. Kan tot 440kbs aan.
Allen bedankt voor de moeite!