[MP3?] Geen geluid bij Video

Pagina: 1
Acties:

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Hey iedereen,
Ik heb net mijn XP bak opnieuw geinstalleerd en alle programma's er op endergelijken.

Maar wanneer ik nu mijn films afspeel wil het geluid niet mee werken!
Het vreemde is dat dit in alle programma's is (WMP, BsPlayer, Divx) behalve winamp, daar werkt het beeld niet :( (het is tog om gek van te worden).

Hebben jullie een idee wat het probleem hiermee kan zijn. De search leverde weinig op behalve mensen die dit hadden dat het geluid nergens werkt maar mijn andeer geluiden werken wel. Kan het te maken hebben met de installatie van de AC3 Codec !? volgens mij is het namelijk vanaf dat moment! Ik hoop dat jullie de oplossing hebben!

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm download daar het Kazaa Lite Codec Pack, bevat alle codecs, ben ik 100% tevreden over.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:27
Wat voor films zijn het? SVCD? DVD? DivX?

En als je denkt dat het te maken kan hebben met de installatie van de AC3 codec kun je di er even afgooien om te testen natuurlijk :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• G F0rce 1
Het zijn Divx. Ik zal proberen de AC3 eraf te gooien. Heeft niemand anders soort gelijk probleem (kick :) )

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• bigfoot1942
  • Niet online
kazaa codec pack geprobeerd? nooit gezooi met codecs meer...

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:27
bigfoot1942 schreef op 22 September 2003 @ 17:25:
kazaa codec pack geprobeerd? nooit gezooi met codecs meer...
Ok, even voor de mensen die deze tip klakkeloos gaan uitvoeren: nooit zomaar doen.

Dat een codecpack bij één persoon wel werkt wil nog niet zeggen dat het bij een andere wel werkt. Kazaa codec pack zorgt er bij mij voor dat ik netzogoed kan gaan reinstallen omdat winamp nieteens mp3's meer wil spelen, ook niet meer na deïnstallatie.

Met codecs is het altijd een beetje prutsen, en het beste blijft om gewoon zelf de codecs te installeren die je _ECHT_ nodig hebt.

If it ain't broke, don't fix it.

maar de TS kan dit inderdaad proberen, al zou ik eerder voor ACE codec pack of NIMO gaan.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• bigfoot1942
  • Niet online
XanderH schreef op 22 September 2003 @ 17:32:
[...]

Met codecs is het altijd een beetje prutsen.
en ik wou nou juist zeggen: ipv te gaan prutsen als iets het niet doet, probeer eerst dat kazaa-lite codecs pack.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:15

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Alleen al de naam: kazaa-lite codec pack. bleh!
Klink als kazaa-lite spyware pack! :)

Doe niet raar, gebruik de nimo codec pack...

Alles kan stuk.

• G F0rce 1
haha lol.
In ieder geval is het wel opgelost alleen na het installeren van klite-codec pack zit ik nog met een filmpje met geluid maar zonder beeld maar mischien dat het toepassen van het nimo codecpack dit oplost. Ik hou jullie op de hoogte. (alsof jullie daarop zitten te wachten :P)

Pagina: 1