Toon posts:

[IE6]Kan geen internetsites openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem, ik kan geen enkele internetsite meer openen. Van de een op de andere dag is dit gebeurd. Ik heb BTW Chello internet, gebruik het operating systeem windowsxp prof en internet explorer 6 (service pack 1).

Ik echter wel downloaden en op msn, maar websites bezoeken lukt niet. Ik heb al gekeken naar de DNS settings maar daar is niets aan veranderd, en ook als ik bijvoorbeeld het ip adres van google in de adresbalk intyp krijg "The page cannot be displayed".

Ik heb al de 'search' gebruikt maar de oplossingen die in die paar topics gegeven werden brachten voor mij geen uitkomst:

- Kazaa uit!
- Firewall en/of Virusscanner uit
- Securitysettings op laag zetten
- Restore to Default
- IE6 opnieuw instaleren
- DNS Settings gechecked
- Temp folder legen
- Cookies verwijderen
- Ad-aware scan [alle spyware verwijderd]
- Scannen voor virussen [niets gevonden]

Ik heb geen zin om windows helemaal opnieuw te instaleren, en ik neem aan dat er hier ook wel een oplossing voor is, heeft iemand enig idee?

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:16
Werkt het wel met een andere browser zoals Opera of Mozilla?

tvw

Verwijderd

Topicstarter
ShotGun schreef op 20 september 2003 @ 23:06:
Werkt het wel met een andere browser zoals Opera of Mozilla?
Heb ik niet geprobeerd, kan ik momenteel ook even niet doen, zit nu niet achter die pc. Maar het doet er volgens mij ook niet echt toe, stel dat hij het met Opera wel doet, dan heb ik er nog niets aan omdat ik graag met IE6 werk en niets moet hebben van die andere browsers.

Door dat te doen weet je wel of het aan IE ligt, maar die heb ik ookal opnieuw geinstalleerd... dus ik weet het ff niet meer :/

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
test gewoon ff met een alternatieve browser... weten we ieg of het probleem in de browser ligt of niet... altijd eerst t probleem isoleren :)

ik adviseer mozilla firebird. Hoef je niet te installeren, kan je dus fast and easy runnen&deleten ;)

Verwijderd

Ik had vanmiddag een soortgelijk probleem. :(
Ook verbinden ging opeens erg moeizaam.

Heb de driver voor de adsl modem opnieuw geinstalleerd en alle
instellingen gecontroleerd.

Alles werkt weer :)