Ik zit met het volgende probleem, ik kan geen enkele internetsite meer openen. Van de een op de andere dag is dit gebeurd. Ik heb BTW Chello internet, gebruik het operating systeem windowsxp prof en internet explorer 6 (service pack 1).
Ik echter wel downloaden en op msn, maar websites bezoeken lukt niet. Ik heb al gekeken naar de DNS settings maar daar is niets aan veranderd, en ook als ik bijvoorbeeld het ip adres van google in de adresbalk intyp krijg "The page cannot be displayed".
Ik heb al de 'search' gebruikt maar de oplossingen die in die paar topics gegeven werden brachten voor mij geen uitkomst:
- Kazaa uit!
- Firewall en/of Virusscanner uit
- Securitysettings op laag zetten
- Restore to Default
- IE6 opnieuw instaleren
- DNS Settings gechecked
- Temp folder legen
- Cookies verwijderen
- Ad-aware scan [alle spyware verwijderd]
- Scannen voor virussen [niets gevonden]
Ik heb geen zin om windows helemaal opnieuw te instaleren, en ik neem aan dat er hier ook wel een oplossing voor is, heeft iemand enig idee?
Ik echter wel downloaden en op msn, maar websites bezoeken lukt niet. Ik heb al gekeken naar de DNS settings maar daar is niets aan veranderd, en ook als ik bijvoorbeeld het ip adres van google in de adresbalk intyp krijg "The page cannot be displayed".
Ik heb al de 'search' gebruikt maar de oplossingen die in die paar topics gegeven werden brachten voor mij geen uitkomst:
- Kazaa uit!
- Firewall en/of Virusscanner uit
- Securitysettings op laag zetten
- Restore to Default
- IE6 opnieuw instaleren
- DNS Settings gechecked
- Temp folder legen
- Cookies verwijderen
- Ad-aware scan [alle spyware verwijderd]
- Scannen voor virussen [niets gevonden]
Ik heb geen zin om windows helemaal opnieuw te instaleren, en ik neem aan dat er hier ook wel een oplossing voor is, heeft iemand enig idee?