Toon posts:

Pentium 3 en Pentium 2 compatible?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af in hoeverre het mogelijk is om op een willekeurig Pentium 2 moederbord een Pentium 3 te plaatsen (en te laten werken), er van uitgaande dat het beide Slot 1 en 100MHz bus is.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
als je een biosupdate kan uitvoeren, waar staat dat hij dan pentium 3 ondersteunt kan dat.

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-08 18:24
Meestal werkt dit in één keer al. Soms is er een biosupdate nodig...

En anders probeer je het toch? :)

[ Voor 3% gewijzigd door iets op 20-09-2003 22:47 ]

tvw

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 22:40:
Ik vroeg me af in hoeverre het mogelijk is om op een willekeurig Pentium 2 moederbord een Pentium 3 te plaatsen (en te laten werken), er van uitgaande dat het beide Slot 1 en 100MHz bus is.
Ligt totaal aan het chipset, met een 440 BX chipset mag het normaal geen probleem zijn want vaak is het geen probleem als de multiplier ondersteunt word het enige risico dat je loopt is idd een biosupdate moet uitvoeren om dat ie de proc. niet kan identificeren.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Dat is absoluut niet zomaar te zeggen, temeer er verschillende P!!! varianten bestaan met elk hun eigen eisen m.b.t. de stroomvoorziening op het bord (Katmai, Coppermine en Tualatin). Het makkelijkste is te kijken op de site van de moederbord producent.

Ik doe 'm dicht omdat we hier helemaal niks mee kunnen: geen moederbord, geen cpu.. dit is gewoon non-informatie wat leidt tot loos gokken.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk gewoon op de support site van de moederbordfabrikant :)

Om het jou makkelijker te maken staan er zelfs direct-links in de FAQ van dit subforum. Kijk eens onder "welke processoren kan ik allemaal op mijn moederbord prikken?" B)

Omdat het hier op GoT de bedoeling is dat je éérst vooronderzoek doet eer je een topic opent, zoals het raadplegen van de FAQ's, gaat dit topic dicht. Immers, je hebt dat overduidelijk niet gedaan. Zie ook de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

jeuj 8)7

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Ook jeuj 8)7

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.