Toon posts:

windvr

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi, heb video kaart met tv kaart ingebouwd en wil nu tv bekijken op mijn pc, mijn vraag is of jullie hiervoor een goed programma weten, windvr werd er bijgeleverd maar daar kan ik wel beeld mee afspelen maar krijg er nooit geluid uit, alhoewel mijn boxen goed aangesloten zijn want in alle andere programma's werkt mijn geluid, van de handleiding wordt ik ook niet veel wijzer, dus als jullie een goed programma weten zou ik misschien geholpen zijn.

bedankt alvast

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Heb je het geluid van je TV-kaart wel doorgelust naar de audio-in van je geluidskaart?

Geef eens meer info: welke TV-kaart bijvoorbeeld, welk OS, welke geluidkaart, welke....

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dscaler

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

DScaler gebruik ik al maanden naar volle tevredenheid :)

Ff googelen voor het proggie :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op Gathering of Tweakers is het de bedoeling dat je zelf zoekt met google, en de GoT search, voordat je een topic opent. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Om je alvast op weg te helpen:
Met [search=tvkaart software] & [search=tvkaart programma] moet je een heel eind komen :)

Dit topic is gesloten.