Toon posts:

[Internet explorer] pas na refresh plaatjes *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://home.kabelfoon.nl/~mensvd/voorbeeld.jpg

Elke keer als ik de eerste keer internet op ga dan download hij de nieuwe figuren niet , zie link hierboven voorbeeld van de rode mappen van tweakers.
Hoe kan ik dat ook alweer goed krijgen, ik kon in de search ff niets erover vinden.
Alvast bedankt voor de reactie.

Internet explorer 6.0 met sp1.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik begrijp goed dat het alleen bij net opstarten is - dus na een F5 gaat het wel goed?
Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 21:17:
ik kon in de search ff niets erover vinden.
Vreemd, want het is zo vaak gevraagd dat het in de Software Algemeen FAQ staat ;)
Helpt dat? Zie ook vooral de link naar microsoft.com

offtopic:
Topictitel-edit omdat "vraagje" wat weinig zegt, plus WOS ---> Software Algemeen omdat IE geen OS is: zie ook WOS Policy :)
Edit: en nu vergeet ik niet te verplaatsen 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 20-09-2003 23:22 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie , maar hij geeft plaatjes wel goed weer. Maar alleen de rode mapjes bij tweakers en andere forums die zulke plaatjes gebruiken.
zie link.

http://home.kabelfoon.nl/~mensvd/voorbeeld1.JPG

En het hoort zo te zijn.

http://home.kabelfoon.nl/~mensvd/voorbeeld2.JPG

En pas na vier of vijf keer F5 is het weer goed.

Virusscanner, Firewall, Dap, ook al uit gezet maar zonder resultaat.

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 19:52
(jarig!)
ik heb het zelfde probleem. Waaraan het ligt weet ik het niet zeker, maar ik verdenk de firewall er van dat hij het blokt. ook al zet je firewall uit , hij blijft soms dingen blokeren,

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het staat al in die FAQ dus ik neem aan dat je dat al hebt gedaan, maar toch nog even voor de zekerheid: je had de cache al geleegd? En als je het met een andere browser probeerd, wat gebeurde er dan? Er zijn gratis & goede (dare I say: betere) browsers te vinden om even uit te proberen of het aan je verbinding ligt: Het grote Gecko-based browser overstaptopic :)

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 21-09-2003 11:45 . Reden: URL ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb er maanden geleden ook last van gehad van dit verschijnsel. Nu sinds een week heb ik er weer last van. Of het nu komt door één of andere update van windows weet ik niet, ik heb de standaard firewall ook al uitgezet. Maar het blijft af en toe een probleem geven. Maar nu vanmorgen heb ik er weer geen last van.
Ik heb er "last" van als ik bv. IE, Avantbrowser of Netcaptor gebruik. Maar met Slimbrowser heb ik er weer geen last van? En uiteraard ook niet met Mozilla, wat ik dan ook eigenlijk het meest gebruik nu.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Ja de cache heb ik al geleegd, en ik ben nu Mozilla 1.4 aan het proberen en daar werkt het wel goed mee. Ik vind het maar een raar verschijnsel , gelukkig dat er toch nog een paar andere ook last van hebben. Ik dacht dat ik het alleen had want je kan er weinig over vinden. Bedankt voor jullie reactie in ieder geval.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Heb je niet ergens een proxy lopen met een ttl die je zelf hebt geforceerd
(bij mij op 200 dagen niet voor got natuurlijk)

zet hem eens op server supllied ttl als hey kan

Iperf

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ik heb er ook last van :( met ie6
maar de ene x dat ik op tweakers zit is het wel zo en de andere x weer niet.
een beetje om de dag, maar ik ben er al weer een beetje aan gewent.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er eindelijk achter wat het is, download accelerator plus . Door het installeren ervan doet hij iets met internet explorer waardoor je het krijgt. Uninstallen heeft geen zin want het probleem blijft ( das lekker).

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Mooi dat dat jouw probleem oplost, maar heb hier zo af en toe last van hetzelfde probleem, en zeker geen DAP geinstalleerd (gehad).

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• compufreak88
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05-2025
met IE klik is rechts op 1 plaatje en klik dan op afbeelding weergeven, meestal doen die plaatjes het dan weer

Verwijderd

Topicstarter
Ja, zo doe ik het ook maar het blijft toch wel een beetje irritant.
Pagina: 1