Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Onder het motto "Elke praatje zijn eigen draadje" open ik hier het topic over de stylevolle SonyEricsson Z200

De SonyEricsson Z200:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/10853/full.jpg

SPECS:

Connectivity:
• GSM: 900 MHz, 1800 MHz en 1900 MHz
• GPRS: Class 6 ( 3 + 1 ) tot 40.3 kbps
• CSD: tot 14.4kbps
• HSCSD: tot 28.8kbps
• IrDA Interface
• WAP 1.2.1

Uiterlijk
• Inhoud: 96.4 x 52 x 25.4mm
• Gewicht: 98.3 gram

Batterij:
• Standby Time: 200 hours
• Talk Time: 4.5 hours

Display:
• Scherm type: cSTN & Greyscale boven op
• Resolutie: 128 x 128 pixels
• Hoeveelheid kleuren: 4096 kleuren

Spelletjes:
• Alien Scum, Honey Cave en Mini Golf.
• En te downloaden Mophun games

Messaging:
• SMS
• EMS
MMS

Fun:
• 40 kanaals polyfonische ringtones
• Ringtone composer

Verkrijgbare kleuren:
• Velvet Blue + Cosmo Silver
• Frosty White + Pulse Red
(de Z200 wordt geleverd met een extra frontje)

Missende specs:

• Bluetooth
• MMS
• Java
• Camera (of de mogelijkheid die erop te klikken)

Links:

Klik hier om de SonyEricsson Z200 interactief te gebruiken.
Klik hier om naar de officiële internationale SonyEricsson Z200 website te gaan.

Mini-FAQ:

• "Wanneer komt de SonyEricsson Z200 uit?"
- Dit is helaas nog niet precies bekend, maar reken maar voor het einde van dit jaar. Dan kan het alleen maar meevallen.

• "In welke kleuren komt de Z200 uit?"
- De Z200 komt in 2 kleuren uit, Cosmo Silver en Frosty White. Daarbij komt er in het pakket een extra frontjete zitten.
Bij de Cosmo Silver komt er een Velvet Blue frontje bijgeleverd. (2 rechtse op de foto)
Bij de Frosty White komt er een Pulse Red frontje bijgeleverd. (2 linkse op de foto)

• "Ik wil de software van mijn Z200 upgraden, hoe kan ik dat doen?"
- Dat kan je alleen bij een SonyEricsson gecertificeerd service point (SESP) laten doen.

• "Hoe kan ik bekijken waar een SESP bij mij in de buurt zit?"
- Ga naar de Dealer locator van SonyEricsson toe, en selecteer het hokje voor 'Alleen dealers met een Service Point' aan. voer daarna de gewenste zoek actie in, en druk op zoeken.

• "Hoe kom ik in het service menu?"
code:
1
> * < < * < *
(< of > bedien je doormiddel van de joystick)

• "Hoeveel geheugen heeft de Z200?"
- Is bij mij helaas nog niet bekend, maar de Z200 heeft toch geen JAVA, alleen Mophun, dus veel zal het vast niet zijn

• "Hoe kan mijn Z200 verbinden met m`n PC?"
- Dat zal bij de Z200 alleen mogelijk zijn door middel van kabel of IRdA.

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 22-09-2003 19:26 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Lieverd,
Onder het motto "Elke praatje zijn eigen draadje" open ik hier het topic over de stylevolle SonyEricsson Z200
De SonyEricsson Z600 heeft ook al een apart draadje:

Sony Ericsson Z600

-

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:20

PD2JK

ouwe meuk is leuk

OMG! luister eens naar ringtone "tracks good". Wanneer komt de single uit hei'j.... 8)7

Ziet er goed uit, m'n cmd-j70 is nu kapot, deze foon word de opvolger!

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

De Z200 komt eind oktober uit en gaat rond de 200 a 230 euro kosten in de webshops en zal dus rond de 250 a 270 in de gewone winkels kosten!! Het toestel komt beschikbaar in Blauw en Wit volgens mijn bronnen!!

Verwijderd

Ginz schreef op 20 September 2003 @ 21:11:
[...]

Lieverd,

[...]

De SonyEricsson Z600 heeft ook al een apart draadje:

Sony Ericsson Z600
ok... Dat wist ik niet... Sorry...

Vind het best wel een leuk telefoontje, alleen dat houdertje... Ik snap niet goed waarom dat er op zit. Als dat het design is, hoeft dat van mij niet.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Geen probleem hóór.....excuses aanvaard....

Die houder, dat is natuurlijk om hem ergens aan te kunnen hangen.
En het is tevens een mooie externe antenne.. (hopelijk zal deze waarschijnlijk dan wel een goede ontvangst hebben)

offtopic:
Iemand goed in photoshop? wil die dan even die hanger weg-soepen, even kijken hoe dat eruit ziet.

[ Voor 20% gewijzigd door Ginz op 21-09-2003 22:02 ]

-

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:24

timovd

Voorsprong door techniek

quote: "Inhoud: 96.4 x 52 x 25.4mm"
moet dat geen cm zijn. Het lijkt mij nl een koffer aan dat "handvat" bovenaan

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
timow schreef op 21 September 2003 @ 22:05:
quote: "Inhoud: 96.4 x 52 x 25.4mm"
moet dat geen cm zijn. Het lijkt mij nl een koffer aan dat "handvat" bovenaan
Nee in mm klopt het: 9,64 x 5,2 2,54 cm is toch een normaal formaat :)

Verwijderd

HAHA... zo kan je het ook bekijken :D

• --MeAngry--
  • Laatst online: 28-11 21:46

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik was eerst nog van plan om een T310 te kopen, maar nu ik deze heb gezien :P :9
Ik vind alleen die iRDA nogal vaag, bij de spex staat erbij dat ie het niet heeft (of het staat er niet bij iig, bij foons die het wel hebben wel, zoals de T310) maar bij "Imaging & Messaging" staat het juist beschreven als speciale feature. Wat moet ik nu geloven? Is dat laatste misschien een misbruikte copy+paste actie? Wie heeft er zekerheid? :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 13:37
Ginz schreef op 21 September 2003 @ 22:01:

offtopic:
Iemand goed in photoshop? wil die dan even die hanger weg-soepen, even kijken hoe dat eruit ziet.
Zo ongeveer?
Afbeeldingslocatie: http://www.tonheijnen.nl/forum/images/z200_zonderbeugel.jpg

Punctuality is the politeness of kings

• Kama
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-11 11:19

Kama

Game Coordinator

Tjezus.... My First Sony.... Lelluk... Maar goed, dat is persoonlijk.

Toch weer erg jammer dat hier geen BT op zit. Ericsson was hier altijd zo vooruitstrevend mee. Nu beginnen er eindelijk goed werkende toepassingen voor te komen (ik heb zelf naar volle tevredenheid een BT carkit en een BT PDA) en nu zie je het steeds minder.

Hopelijk toch geen trend...

drs. Kama

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Kama schreef op 22 September 2003 @ 09:32:
Tjezus.... My First Sony.... Lelluk... Maar goed, dat is persoonlijk.

Toch weer erg jammer dat hier geen BT op zit. Ericsson was hier altijd zo vooruitstrevend mee. Nu beginnen er eindelijk goed werkende toepassingen voor te komen (ik heb zelf naar volle tevredenheid een BT carkit en een BT PDA) en nu zie je het steeds minder.

Hopelijk toch geen trend...
Voor BT moet je bij de duurdere modellen als T610, Z600 of Z1010 zijn. Zie de bijbehorende topics ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 19:57

limit28

Loading.....

lijk wel op een knikkerzakje :P :P

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

Verwijderd

Ik vind hem echt gewoon enorm gaaf. Jammer dat ze de z600 dit design niet hebben gegeven.

• sp00ky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 19:01
Alleen, op de site van Sony Ericsson staat niet dat hij MMS heeft (dus alleen EMS & SMS). Weet iemand hier meer over?

Er staat trouwens ook niks over een infrarood aansluiting. Waar heb je deze specs vandaan?

[ Voor 30% gewijzigd door sp00ky op 22-09-2003 18:44 ]

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
MMS heeft hij dus niet, foutje..

IRdA heeft hij wel, kijk maar in het menu bij 'Try the phone' :

http://www.sonyericsson.com/trythephone/z200/en/

FP ge-edit

[ Voor 9% gewijzigd door Ginz op 22-09-2003 19:27 ]

-

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

hopen dat dit toestel van sony ericsson wel een degelijk toestel is.
ik ben niet zo tevreden met de t200 r600 en de t86,
driemaal prut, vastlopende telefoons, losrakende knoppen, langzaaaaammmm, echo's. totaal niet kras vast.

reparatie van een sony ericsson toestel duurt op dit moment 4 weken. :(
service points in overvloed, behalve in het noorden en oosten.

[ Voor 8% gewijzigd door job op 22-09-2003 20:48 ]

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Als er tegen de tijd dat deze foon uitkomt geen andere uberfoon met dezelfde functies + MMS uitkomt rond dezelfde prijs, dan is deze MINE!!! }) Hij's echt supergeil vinnik persoonlijk, errug mooie foon :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

* --MeAngry-- geeft een schop

Is er ondertussen al bekend wanneer deze telefoon ongeveer uitkomt? Ik dacht begin deze maand maar ik kan maar weinig vinden. De site van Sony Ericsson zelf maakt me helaas ook niet veel wijzer... Iemand toevallig iets gehoord/gezien/gelezen? :)

Tesla Model Y RWD (2024)

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-11 15:17
Volgens mij zou de Z600 in oktober komen en de Z200 in november. Maarja, dat zijn SE data, dus reken maar op minstens een maand erbij voordat je ze in de winkel om de hoek kan kopen ;)

Wegshops zullen hem misschien wat eerder hebben?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• --MeAngry--

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Gugger schreef op 09 October 2003 @ 09:00:
Volgens mij zou de Z600 in oktober komen en de Z200 in november. Maarja, dat zijn SE data, dus reken maar op minstens een maand erbij voordat je ze in de winkel om de hoek kan kopen ;)

Wegshops zullen hem misschien wat eerder hebben?
Bah, zo lang nog? En m'n Swing 600 ( O-) ) is toch echt wel aan vervanging toe. Kga maares kijken of ik niet al een andere foon kan vinden met ongeveer dezelfde spex aangezien de Z600 voor mij toch teveel van het goede is (aangezien die dingen toch alleen maar gejat worden :( ).

[edit]
Hmmz, net ff rondgekeken... Ik w8 wel tot deze uitkomt :P :9

[ Voor 7% gewijzigd door --MeAngry-- op 09-10-2003 11:11 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:34

Ross

Live Life

de z600 wordt over 3 weken al verwacht, dit keer geen vertraging omdat de eerste al zijn uitgeleverd van de z600. ik denk zelfs dat een proefpartij eerder aangeboden word. zeer minimale aantal die eerst worden vrijgelaten. Maar de tijd zal het leren

ola

• Kang
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-11 11:06

Kang

Holy Fleurking schnit!

Ik zag dat ie inmiddels in pricewatch stond. HEeft iemand de telefoon al? Wat zijn je ervaringen, beetje robuust? Ik ben wel geinteresseerd in de z200, en wil hem eigenlijk ook gebruiken als zakagendaatje. Kun je hem ook synchroniseren met Outlook? Hij heeft wel IRDA, maar op de website staat alleen maar dat je daarmee plaatjes kunt uitwisselen. Iemand ervaringen met de agenda-functie? Ik hoop dat het wat is... Dan wordt dit mn nieuwe telefoontje :9~

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-11 22:39
iemand deze phone al? kwou eerst deeze hebben aangezien ie er lijp uitziet.
maar ask voor tzelfde geld een moto v300 kan halen MET 65 k kleuren, vga 640x480 camera, mms, email. dan heb ik meer zoiets van ik ga voor de functies :(
wrom moet deze nou zo erg afgeslankt zijn :'(

Ignorance Is Bliss

• Kang

Kang

Holy Fleurking schnit!

Schop (zie vorige 2 berichtjes)

• Kang

Kang

Holy Fleurking schnit!

Ok, helaas nog niemand met gebruikerservaringen en info over outlook sync mogelijkheden. Jammer... Eens kijken of er nu wel wat over te vinden is op andere sites dan maar. :9

Verwijderd

Kang schreef op 26 november 2003 @ 16:42:
Ok, helaas nog niemand met gebruikerservaringen en info over outlook sync mogelijkheden. Jammer... Eens kijken of er nu wel wat over te vinden is op andere sites dan maar. :9
Een maand later.......
Sinds een paar dagen de Z200 in huis. Geinig ding. Kan voldoende voor mij. Lekker licht, gemakkelijk te biedienen, mooi scherm.

Wat me alleen maar niet wil lukken is een infra rood verbinding te leggen voor het overhalen van adresboekgegevens. Er zat geen (!) software bij. Met XP lukt het me wel om een jpeg te sturen en te ontvangen, maar dat is dan ook alles.

Met mphone (pocketpc) krijg ik helemaal geen verbinding. Iemand nog suggesties?

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb de Z200 ook al een tijdje in huis. Gebruik 'm alleen niet. Dus als er nog mensen zijn met interesse :P

Tis wel een geinig dingetje. Ingeklapt net zo groot als de T610. Qua functies is het gewoon een simpele versie ervan. Beeldscherm geeft een leuke kwaliteit voor het aantal kleuren, in ieder geval beter dan de Siemens M55.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Update!

live pictures:

Z200
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/21287/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/21286/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/21285/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/21284/thumb.jpg

-

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hoe zijn de ervaringen na een aantal weken? Hoe is de standby-tijd? Zit dat 'hengsel' niet in de weg?

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Artcore schreef op 25 januari 2004 @ 22:24:
Hoe zijn de ervaringen na een aantal weken? Hoe is de standby-tijd? Zit dat 'hengsel' niet in de weg?
Ik heb `m niet.....
Op mijn werk heb ik `m gewoon binnengekregen en foto's gemaakt, that's all.

Maar ik denk dat dat 'hengsel' juist wel leuk/makkelijk is.

-

Verwijderd

Ik heb hem nu 3 week, bevalt erg goed en beter als de m55 met z'n kleine rotknopjes .

Ik mis wel de snelkeuze laatst gekozen nummer van siemens maar verder is de menu structuur en de joystick achtige bediening erg simpel.

Een beetje rondgezocht over d z200 maar weinig in forums e.d over te vinden.

Is het toestel niet populair ?

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 15:06
Kick. Zoals al eerder is gevraagd, kan er iemand wat zinnigs zeggen over de synchronisatie mogelijkheden met Outlook :?. Ik kan nergens iets vinden over die mogelijkheid. De Z600 heeft het kennelijk wel, alleen is die weer behoorlijk wat pleurootjes duurder :X

• ma9ma
  • Laatst online: 15:39

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Wat ik me afvraag, welke talen ondersteund deze telefoon als je deze in NL koopt. Net als de T610 Deens, Duits, Engels, Frans en Nederlands? Dit vraag ik omdat ik graag een Spaanstalige versie wil (in combinatie met het engels). Of kun je dit bij een servicepoint via een flash aan laten passen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

[... zie hieronder ...]

[ Voor 75% gewijzigd door ma9ma op 06-02-2004 11:02 ]

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Helemaal niemand? Verkoopt deze nou zo slecht of is ie gewoon te min voor de gemiddelde tweaker? ;)

Nog een vraagje. Op het klokje aan de buitenkant moet ook de Caller ID komen te staan van degene die je belt. Nu lijkt het mij een vrij klein schermpje dus vroeg ik me af WAT er dan precies komt te staan. Het telefoonnummer of ook de naam (als die bekend is in je phonebook natuurlijk). Ben gisteren bij 3 zaken geweest maar nergens kon je deze uitproberen. Overal hadden ze alleen zo'n dummy liggen. Vandaar dat ik mijn vraag maar hier stel....

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik weet niet wat ik er van moet denken, ik vind 'm te lomp om stijlvol te kunnen zijn (veel te veel plastic rond het scherm, dik toestel, niet bepaald klein, groot en loos ophangoog etc.). Daarentegen vind ik het toetsenbordje juist erg grappig, dat mogen ze vaker doen zo. Ik vind het toestel dus niet lelijk, maar ik geloof niet dat ik het zou kopen.

Daarbij is het natuurlijk niet echt 'tweaker-phone' door geen BT, weinig geheugen, klein scherm etc. Niet alle tweakers zullen dus warmlopen voor deze SE.

@Magma: Lees voor je zoiets vraagt even de site van SE:
Quick info - even if your phone is closed

You don't have to open the phone to see who's calling. Just look at the round status display on the front, where the name or number is shown.
Dat van die talen weet ik niet, maar SE heeft ook telefonische support.

Verwijderd

Lees ik nu goed dat deze phone GEEN email functie heeft & wel GPRS? Dus het is niet mogelijk om te emailen over GPRS?

• Bahviaan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-11 21:08
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 21:27:
Lees ik nu goed dat deze phone GEEN email functie heeft & wel GPRS? Dus het is niet mogelijk om te emailen over GPRS?
Volgens mij wel, ik ben de optie al wel tegengekomen (maar goed, heb hem pas een dag dus nog niet alles door).

Wel een tof toestel verder, alleen is er hier toevallig iemand die weet wat voor een formaat een ringtone moet hebben als je die wilt overzetten naar deze telefoon. Want dan gebruik ik daar van die handige programmatjes voor en dat scheelt me weer geld.

Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg.

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11 20:09
Bahviaan schreef op 19 maart 2004 @ 14:49:
[...]
Wel een tof toestel verder, alleen is er hier toevallig iemand die weet wat voor een formaat een ringtone moet hebben als je die wilt overzetten naar deze telefoon.
Volgens mij zijn dat gewoon Midi bestanden.

• Bahviaan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-11 21:08
Magma schreef op 06 februari 2004 @ 11:01:

Nog een vraagje. Op het klokje aan de buitenkant moet ook de Caller ID komen te staan van degene die je belt. Nu lijkt het mij een vrij klein schermpje dus vroeg ik me af WAT er dan precies komt te staan. Het telefoonnummer of ook de naam (als die bekend is in je phonebook natuurlijk). Ben gisteren bij 3 zaken geweest maar nergens kon je deze uitproberen. Overal hadden ze alleen zo'n dummy liggen. Vandaar dat ik mijn vraag maar hier stel....
Eerst naam (als die bekend is) en dan telefoonnummer scrollen door het schermpje.

Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg.

• Savages
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:16
Is er nu al iemand die dit toestel óók heeft, en kan vertellen wat de mogelijkheden zijn om 'extern' te bedienen, zoals contactboek, kalender, outlook-sync, enz!?

ik heb me rot gezocht, maar het enige wat ik kan vinden is dat programmaatje van sony om plaatjes mee te uploaden.... :O

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ja, ik heb hem nu ook, maar helaas heb ik nog niet geprobeerd om er mee te syncen oid.

Ik zou zeggen: Probeer het eens met Float's Mobile Agent (FMA). Ik weet niet zeker of hij ook werkt met de Z200, maar met veel andere SE's werkt hij goed.

edit:
Owja, meest recente versie kan je vinden in het K700, T610 en T630 topic.

[ Voor 19% gewijzigd door Ginz op 22-07-2004 09:43 ]

-

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Wow, precies al een tijdje geleden dat hier gepost is.Mijn vader heeft ( had ) een Z200, en hij is tegen de rand van een tafel gelopen, en dit nogal stevig

.Resultaat : Extern scherm kapot, en intern scherm naar de knoppen.Wel spijtig, mijn vader was zeer tevreden over deze gsm, welke hij ongeveer een 2 jaar zal gehad hebben.

En ik kan u verzekeren, mijn vader laat zijn gsm wel eens vallen, en omdat hij elektricien is, kwam er heel veel stof aan.Dus heel degelijke gsm qua stevigheid.

Nu moet mijn vader een nieuwe gsm hebben natuurlijk, en als het aan hem lag, zou hij juist dezelfde willen hebben.Maar ik vrees dat je die niet meer kunt krijgen, of vergis ik me?
En een gelijkaardige gsm in het SE assortiment is er niet echt meer zeker?

Nou ja, zal hij wel naar Samsung moeten overstappen zeker.

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:10
http://www.sonyericsson.c...emplate=pp1&zone=pp&lm=pp
hier staan alle telefoons van sony SE als de z200 niet meer te koop is dan lijkt de Z520i er wel veel op.

[ Voor 12% gewijzigd door Phyth0n op 02-10-2005 01:36 ]

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-11 08:06

trimakassi

haapsie is eepsie!

SimonMc schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 01:25:
Wow, precies al een tijdje geleden dat hier gepost is.Mijn vader heeft ( had ) een Z200, en hij is tegen de rand van een tafel gelopen, en dit nogal stevig

.Resultaat : Extern scherm kapot, en intern scherm naar de knoppen.Wel spijtig, mijn vader was zeer tevreden over deze gsm, welke hij ongeveer een 2 jaar zal gehad hebben.

En ik kan u verzekeren, mijn vader laat zijn gsm wel eens vallen, en omdat hij elektricien is, kwam er heel veel stof aan.Dus heel degelijke gsm qua stevigheid.

Nu moet mijn vader een nieuwe gsm hebben natuurlijk, en als het aan hem lag, zou hij juist dezelfde willen hebben.Maar ik vrees dat je die niet meer kunt krijgen, of vergis ik me?
En een gelijkaardige gsm in het SE assortiment is er niet echt meer zeker?

Nou ja, zal hij wel naar Samsung moeten overstappen zeker.
Als het geen bezwaar is kun je natuurlijk een 2ehands Z200 aanschaffen, op marktplaats bijvoorbeeld. Of misschien staat er iets interessants bij vraag&aanbod tussen.

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Pagina: 1