Hallo allemaal,
Ik heb recent my Alcatel Speedtouch ADSL modem getweakt naar de pro versie.
Ik wou Age of Empires 2 online gaan spelen, maar dat lukte dus niet.
Na aardig wat gedonder ben ik erachter gekomen dat ik poort 2300-2400 open moet hebben om het online te kunnen spelen, alleen, dat lukt me dus niet.
Ik heb Het Grote Poortmappingsverhaal gelezen waarin ik links gevonden heb naar 2 programma's:
-Alcatel Port Mapping
-AutoPortMapping
Geen van deze twee heeft me verder geholpen, Alcatel Port Mapping doet er maximaal 31 bij mij, en AutoPortMapping werkt gewoon niet.
Ik heb ook de search gebruikt, ik heb niets zien staan waar ik verder mee kon.
Nu vraag ik mij dus af, zijn er nog andere manieren om met een getweakte Alcatel Speedtouch modem te portmappen? Handmatig of iets dergelijks?
Ik heb recent my Alcatel Speedtouch ADSL modem getweakt naar de pro versie.
Ik wou Age of Empires 2 online gaan spelen, maar dat lukte dus niet.
Na aardig wat gedonder ben ik erachter gekomen dat ik poort 2300-2400 open moet hebben om het online te kunnen spelen, alleen, dat lukt me dus niet.
Ik heb Het Grote Poortmappingsverhaal gelezen waarin ik links gevonden heb naar 2 programma's:
-Alcatel Port Mapping
-AutoPortMapping
Geen van deze twee heeft me verder geholpen, Alcatel Port Mapping doet er maximaal 31 bij mij, en AutoPortMapping werkt gewoon niet.
Ik heb ook de search gebruikt, ik heb niets zien staan waar ik verder mee kon.
Nu vraag ik mij dus af, zijn er nog andere manieren om met een getweakte Alcatel Speedtouch modem te portmappen? Handmatig of iets dergelijks?