Ik ben van plan om 'n Asus V3800 TNT2 32MB TVR te kopen & wilde weten, of hier iemand ervaring mee heeft. Ik heb 'n PIII 500, met 192 MB RAM & 20 GB HDD. Ik heb al enkele reviews over dit kaartje gelezen, maar daarin stonden meestal alleen maar 3D-benchmarks vermeld. De reviews, waarin ook de videocapture mogelijkheid werd getest, waren alleen maar op tragere systemen & daaruit bleek, dat die iedere x 'n paar frames miste
Verwijderd
Nou, maak dan maar geen zorgen, want ik heb zelf een PIII-450 met de Asus V3800 TNT2-Ultra DeLuxe en het Capturen (met Asus Live)gaat perfect.
Zowel je processor PIII-500 als de kaart kunnen het Full Frame Capturen (704x576 - 30Fps) makkelijk aan. Belangrijkste schakel in het Full Frame Capturen is de Harddisk. Deze moet op DMA mode staan en bij voorkeur een 7200 rpm schijf zijn.
Met de bijgeleverde Asus Live kun je capturen in AVI formaat (met en zonder compressie). Er is ook een Capture proggy op het net te vinden, die direct in MPEG formaat kan capturen, maar de naam is me ontschoten.
GrTnX Corleone.
Zowel je processor PIII-500 als de kaart kunnen het Full Frame Capturen (704x576 - 30Fps) makkelijk aan. Belangrijkste schakel in het Full Frame Capturen is de Harddisk. Deze moet op DMA mode staan en bij voorkeur een 7200 rpm schijf zijn.
Met de bijgeleverde Asus Live kun je capturen in AVI formaat (met en zonder compressie). Er is ook een Capture proggy op het net te vinden, die direct in MPEG formaat kan capturen, maar de naam is me ontschoten.
GrTnX Corleone.
Thanx Corleone! Ik ga sowiezo 'n UW-scsi schijf in m'n systeem erbij hangen, dus dat zal geen bottleneck zijn 
Ik ga 't kaartje vanmiddag in ieder geval halen, op de PC-discount beurs.
Ik ga 't kaartje vanmiddag in ieder geval halen, op de PC-discount beurs.
Full frames capturen gaat bij mij niet zo best. Ik krijg last van artifacts in deze hoge resoluties. Ik grab daarom altijd op 354 bij 288. Celleron 466 128 Mb V3800 TVR