Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
ik had vernomen dat er een verschil in zat, afhankelijk of je FAT32 of NTFS gebruikt.
ik gebruik nl FAT32.
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
No production networks were harmed during this posting
Dacht ik
FAT32?Allochtoon schreef op 20 september 2003 @ 23:12:
Deze vraag word echt vaak gesteld, meestal gewoon even rechtermuisklikken op het bestand en de rechten veranderen.
Wie draait er dan ook apache voor windows
Dit is vast echt wel te vinden via google hoor, je bent echt niet de enigste die een tutorial doorloopt voor apache maar het dan voor windows draait.
Nou, simpel. Dan zijn er geen rechten. Probeer dus gewoon die imageuploader eens uit ofzo.theezeefje schreef op 20 September 2003 @ 20:08:
ik gebruik nl FAT32.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
heeft het zin mijn partitie naar NTFS om te zetten ?
Nee, want het ligt duidelijk niet aan je rechten idd.theezeefje schreef op 21 September 2003 @ 11:22:
hij werkt niet, dat is ook de reden dat ik mijn vraag hier neerzet.
heeft het zin mijn partitie naar NTFS om te zetten ?
Loop je httpd.conf oid nog eens na, en of het script zelf, daar ligt het aan.
Misschien wil de topicstarter vanaf z'n dualboot Linux ook nog bij z'n files kunnen enzo...of met een bootflop dingen kunnen doen.paella schreef op 21 September 2003 @ 12:14:
Waarom gebruik je Windows 2003 maar dan op FAT32??? Dan mis je zoveel mogelijkheden van zo'n geavanceerd systeem!
(alhoewel, 2003 Server op fat32 installeren is...... nou ja. niet des tweakers zeg maar.)
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
De meeste mensen gebruiken gewoon windows en geen linux. Accepteer dat nou maar, dat veranderd toch niet.paella schreef op 21 September 2003 @ 14:49:
Zelfs dan BackSlash32... zelfs dan... want volgens mij kan je gewoon NTFS lezen vanuit linux met wat drivers/software.
GambitRS schreef op 21 September 2003 @ 14:54:
[...]
De meeste mensen gebruiken gewoon windows en geen linux. Accepteer dat nou maar, dat veranderd toch niet.
Waar antwoord jij nou weer op??? Eerst hele topic lezen graag!!!
We zaten alleen even te filosoferen waarom Win2003 Server op een FAT32 partitie zou draaien, niets meer.
Mja, heb zelf ook Apache draaien onder W2k.Allochtoon schreef op 20 September 2003 @ 23:21:
[...]
![]()
Wie draait er dan ook apache voor windows
Dit is vast echt wel te vinden via google hoor, je bent echt niet de enigste die een tutorial doorloopt voor apache maar het dan voor windows draait.
En ook ik zit met een paar vragen, waar ik geen antwoorden kan vinden/krijgen.
Heb op Got en Goolgle gezocht, maar daar gaan ze d;r vanuit, dat je Linux draait.
And The Only One
In htdocs staat mijn .htaccess, hierin heb ik het volgende staan:paella schreef op 21 September 2003 @ 20:08:
Ik heb apache draaien, mysql draaien, php en perl. Allen onder Windows XP Professional NL. Werkt prima. Dus als je vragen hebt kan je ze zeker stellen (ik beloof alleen niet dat ik alles kan antwoorden).
options -indexes
Directory listing staat dus default uit, en kan dit per directory aanzetten.
Zou graag zien, dat ik een ip nummer/range kan opgeven, waarbij directory listing dan volledig werkt.
And The Only One
er zijn toch echt meer minstens evenveel linux dan als windows servers hoor...GambitRS schreef op 21 September 2003 @ 14:54:
[...]
De meeste mensen gebruiken gewoon windows en geen linux. Accepteer dat nou maar, dat veranderd toch niet.
origineelDiamon schreef op 22 September 2003 @ 18:55:
Nu nog even de aandacht van een Modje trekken, euhmmmm
Warez > klik hier < Warez
verder moet je in je .htaccess wezen geloof ik, om dit te kunnen veranderen
[ Voor 5% gewijzigd door G33rt op 22-09-2003 19:29 ]
Misschien kun je anders gewoon een eigen topic starten, aangezien we hier bezig zijn met een probleem van iemand anders
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Heb ik al een keer gedaan, maar dit topic-je zit in Ademnood.blackd schreef op 22 September 2003 @ 20:57:
[...]
offtopic:
Misschien kun je anders gewoon een eigen topic starten, aangezien we hier bezig zijn met een probleem van iemand anders
Geen reactie's meer ontvangen
And The Only One
En jij hebt eigenlijk een ander probleem/vraag.
Doe dit dan in een apart topic aub.
@ TS:
Als je wil mag je een nieuw topic openen, maak dan wel even een samenvatting van wat je probleem is en wat je tot nu toe al hebt geprobeerd
(zonder verwijzingen naar dit topic aub, want dat kan verwarrend werken )
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Dit topic is gesloten.
![]()