• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
Wat is het geval?

Een paar dagen terug kreeg ik een anoniem telefoontje op mijn nokia 3310. wou opnemen, andere kant hangt op. vervolgens valt m'n telefoon uit?
ik doe hem aan, voer m'n pincode in maar nee. hij valt weer uit. doe het nog eens en boem! na dat ik 1 cijfer heb ingevoerd van m'n pincode valt de telefoon uit zonder enige melding.

Het volgende is geprobeerd:

- Andere simkaart = niets
- Andere batterij = niets
- Simkaart van kapotte nokia in andere telefoon.. = werkt
- Batterij van Kapotte nokia in andere Nokia.. = werkt
- Aan de lader gehangen tijdens deze tests.. .. niets noppes nada

heeft iemand dit ook wel eens gehad? of heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?/betekenen?

-

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Jupz, dat toevallig je telefoon dood ging op het moment dat je gebeld werd, en dat de verbinding verbrak omdat je phone dood was, niet andersom... Je moet oorzaak gevolg niet omdraaien...

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Hardware fout in je telefoon...? Lijkt mij de meest logische oorzaak. Laat hem eens nakijken, volgens mij is het trouwens stom toeval dat ie na dat anonieme telefoontje wegviel... :)

edit: iets soorgelijks jah ;)

[ Voor 9% gewijzigd door WhizzCat op 20-09-2003 19:26 ]

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:38

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Gewoon toeval als je het mij vraagt, [speculatie] op het moment dat de microfoon aan gaat van je telefoon gaf ie het op...

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Mijn 3310 deed eer-eergister :P ook raar. Had gewoon geen bereik meer. Op gegeven moment werd ik het echt zat, en donderde hem tegen me bed aan.

Nu doet ie het weer :+ :)

Verwijderd

ja idd een hele effectieve oplossing .. mijn sgh 2200 doet soms ook raar maar als je hem dan laat vallen van een leuke hoogte en daarna alle onderdelen weer bij elkaar zoekt doet hij het meestal weer :+ /lol modus

waarschijnlijk is het gewoon toeval dat ie niets meer deed na dat telefoontje,
er is mij nog geen geval bekend van zo'n mannier van "telefoon tereur"

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 19:42:
ja idd een hele effectieve oplossing .. mijn sgh 2200 doet soms ook raar maar als je hem dan laat vallen van een leuke hoogte en daarna alle onderdelen weer bij elkaar zoekt doet hij het meestal weer :+ /lol modus

waarschijnlijk is het gewoon toeval dat ie niets meer deed na dat telefoontje,
er is mij nog geen geval bekend van zo'n mannier van "telefoon tereur"
Moah, bij mij werkt het altijd, kijk je moet natuurlijk niet met een pitcher worp dat ding ergens tegen aan smijten, maar een gecontroleerde vrije val op bijv een mat, die de impact verspreid.

Overigens heb ik vroeger weleens wat gelezen over smsjes die de firmware van een telefoontje konden verklooien.
Pagina: 1