P4P800 Probs

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08 04:53

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Ik heb dit mobo gekocht (deluxe versie) in combi met Intel P4 2.6C stock cooling.
2 * 512MB TwinMos PC3700
Chieftec 360 Watt, SB Live!, Sapphire 9700 pro
Bios: 1010 Final

Ik heb regelmatig reboots etc. Heb verschillende FSB's al geprobeert en ook voltages.

Zelfs als ik alles op Auto zet in BIOS en probeer MAM of TURBO of beiden aan te zetten, boot mijn pc niet en als ik reboot en del knop in gedrukt houd, dan krijg ik een melding dat de overclock niet geslaagd is (let op dit is gewoon op 200MHz FSB).

Nu kan ik mij niet voorstellen dat Turbo of Mam niet zou werken, het mem is certified 466 Cas 2.5. En zelfs dus met lagere clock krijg ik Mam en Turbo niet werkend, niet eens bootend :?

Ook hogere Voltages geprobeert maar dit maakt niets uit. Ik heb ook die nieuwe Windows Mem. Diagnostic gedraaid en soms krijg ik vaga tekens op de lijn waar je de progressie kan zien, terwijl er geen geheugen errors worden weergegeven

:? Ik weet het echt niet, kan het een compatibiliteits prob zijn? of is die 10.10 Bios nog niet helemaal bug vrij? is mijn mem. wel brak etc?

Verwijderd

Heb je al geprobeerd je bios de resetten naar de default instellingen?

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08 04:53

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Yubs :)

Heb nu net ook nog memtest gedraaid een uur lang en die zag een error, dus toch een brakke dimm. nu nog testen welke er brak is

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

Sja, en dat is iets wat je zelf ook wel had kunnen vinden ;)

Hoe kan ik het geheugen op fouten testen?

Voortaan dus éérst zelf testen en dán een topic openen :P

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Dit topic is gesloten.