Toon posts:

Geforce 2 GTS wel doen? 2 x agp?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn broer zegt dat ik beter een geforce 2 mx kan halen en die op mijn abit bh6 doen dan een geforce 2 gts. Omdat ik 2 x agp heb. Maar ik denk dan ben ik al bereid op de toekomst. Hij zegt die mx verkoop je dan weer.

Verschilt de snelheid met 2 x agp en 4 x echt zoveel? Wat zouden jullie doen?

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:20
Tussen 2x en 4x AGP is minimaal (paar procent), dus dat argument van je broer slaan nergens op.

Verwijderd

Dat verschil is niet de moeite waard.

Greetz

Verwijderd

Topicstarter
OK dan weet ik wat ik ga aanschaffen ;)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

ik heb ook een GF2 GTS 32MB op een BH6 met P3 500 en 128MB.. vroeeeeeeeeeeem vroooooooreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem .. vroem vroem .. :)

Gaat dus best wel lekker.

3DMark2000 score is 4220. Niet het allerhoogste maar mag toch niet klagen.. nu op naar de TB900@1Gig :9

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Ik heb de GeForce2 GTS ook.
ECHT super ding!!!
En makkelijk te overklokken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dan voor de Asus 7700 Geforce 2 GTS 32 mb gaan. Tv-out heb ik toch niks aan dus. :)

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:08

FFF

de GTS is gewoon super tgoed, maar ja die mx is veel goedkopen en zit maar een klein verschil in, tussen de mx en de gewone geforce3 (1) DDR is ook geen verschil te merken. dus als je gewoon de beste kaart wil hebben kies je voor de gts, maar de mx heb je voor de helft van het geld terwijl die maar iets klangzamer is, die 2x agp heeft hier echt nix mee te maken, dat is bij bijde kaarten. en het verschil tussen 2x en 4x is (bijna) niet merkbaar. mzzl

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Of een MX inderdaad "iets" langzamer is moet je zelf beoordelen

check deze link ff voor een vergelijking:

http://www.tomshardware.com/graphic/00q4/001019/radeon-06.html

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Pagina: 1