Toon posts:

Asus A7N8X deluxe - logitech Z640 - surround sound

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goed voordat dit metteen gesloten wordt.... ik heb ALLE gerelateerde topics gelezen EN de FAQ, ik post dus niet zomaar. Het moet toch mogelijk zijn om iets te vragen of niet?

Nu, ik heb een de volgende instelling voor mijn logitech Z 640.

In mijn Asus A7N8X deluxe:
- Groen in Groen
- Zwart in Paars
- Oranje in Oranje

In Windows de 5.1 ingesteld, in de tool van nForce: 6 boxen, alles uitgevinkt, wizzard gedraaid, niks in de line in, geen mic.

Maar, uit de test komt geen geluid uit de left en right surround (de achter boxen dus). Ik krijg dit niet meer voor mekaar. Het is me eenmaal gelukt toen ik net de drivers van de nForce had geinstalleerd, maar daarna blijft het stil. Wie weet waar dit aan ligt? De nvswap tool werkt trouwens niet.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-08 16:43

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het moet toch mogelijk zijn om iets te vragen of niet?
Jahoor, als het niet al 100000 keer eerder gevraagd is is dat zeker mogelijk. Maar als dat al 10.000 keer eerder gevraagd is, dan gaat jouw topic niet ineens spectaculaire nieuwe inzichten geven en krijg je WEER dezelfde antwoorden en vragen zoals "als je je speakers andersom aansluit, wat gebeurt er dan" en "heb je wel in je instellingen alles goedstaan" en "heb je het ook in het CP van windows zelf op 5.1 staan"...

Echtwaar, zet je instellingen goed, test je draadjes, herinstalleer de drivers, check alle vinkjes, maar open geen topic nadat een mod hem gesloten heeft omdat jij vindt dat dat onterecht is. Je gaat namelijk NIET ineens een beter antwoord krijgen dan dat al 100.000 keer gegeven is. En daarnaast is het UBERHAUPT niet de bedoeling een topic te openen nadat een mod hem sluit. Je kan de mod mailen en uitleggen waarom het niet goed was en niet op een toon van "zeg dat beslis ik zelf wel ff"..

Kom nou ff op

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.