Goed voordat dit metteen gesloten wordt.... ik heb ALLE gerelateerde topics gelezen EN de FAQ, ik post dus niet zomaar. Het moet toch mogelijk zijn om iets te vragen of niet?
Nu, ik heb een de volgende instelling voor mijn logitech Z 640.
In mijn Asus A7N8X deluxe:
- Groen in Groen
- Zwart in Paars
- Oranje in Oranje
In Windows de 5.1 ingesteld, in de tool van nForce: 6 boxen, alles uitgevinkt, wizzard gedraaid, niks in de line in, geen mic.
Maar, uit de test komt geen geluid uit de left en right surround (de achter boxen dus). Ik krijg dit niet meer voor mekaar. Het is me eenmaal gelukt toen ik net de drivers van de nForce had geinstalleerd, maar daarna blijft het stil. Wie weet waar dit aan ligt? De nvswap tool werkt trouwens niet.
Nu, ik heb een de volgende instelling voor mijn logitech Z 640.
In mijn Asus A7N8X deluxe:
- Groen in Groen
- Zwart in Paars
- Oranje in Oranje
In Windows de 5.1 ingesteld, in de tool van nForce: 6 boxen, alles uitgevinkt, wizzard gedraaid, niks in de line in, geen mic.
Maar, uit de test komt geen geluid uit de left en right surround (de achter boxen dus). Ik krijg dit niet meer voor mekaar. Het is me eenmaal gelukt toen ik net de drivers van de nForce had geinstalleerd, maar daarna blijft het stil. Wie weet waar dit aan ligt? De nvswap tool werkt trouwens niet.