Programma gezocht om beat e.d. toe te voegen aan mp3's

Pagina: 1
Acties:

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 07:28
Ik ben opzoek naar een programma waarbij ik een mp3 (of wav) kan openen en waarbij je heel simpel beats en andere soundfx kan toevoegen.

Het enige dat ik vind zijn programma's als Sound Forge waarbij je op een fancy manier echo's e.d. toe kan voegen.

Verwijderd

Magix? Die kan mp3 importeren en er zitten standaardbeats in of je kunt ze zelf maken. Da's de makkelijkste manier, maar niet gratis: 50 euro. http://europe.magix.com/index.php?id=1061&no_cache=1

Anders zul je wat creatiever moeten zijn een freeware muziekprogramma moeten downloaden, die meerdere audiotracks aankan. Mp3 moet je dan eerst naar wav converteren, dan pas kun je het in dat programma importeren, vervolgens moet je zelf nog een beat gaan maken (of een gedownloade beatsample gelijk gaan zetten met je mp3). Als je dit nog niet eerder gedaan hebt, ben je de eerste keer wel even bezig.

Verwijderd

cool edit pro 2 mischien zit wel een optie op voor 4 tracks
heb het zelf alleen nog maar gebruikt om mijn lp's voor het branden te ontdoen van gekraak en geknetter

Verwijderd

daar heb je wel van die trackers voor... dan laad je in één kanaal dat wav (van mp3) en dan plak je in de andere kanalen er wavs bij bijvoobeeld