If you see me running, try to catch up
Ik dacht dat dat ding nog niet te koop was. Kan je ip adressen instellen ofzo in de PS2? En waar heb je hem gekocht
Wil hem zelf ook hehe
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Heb je firewall draaien op je PC ?
En kun je in je PS2 je DNS en IP settings bekijken ? Waarschijnlijk dat hij via DHCP een adres krijgt, maar dat deze misschien niet geaccepteerd wordt door je PS2? Maar nogmaal, daar zul je die settings voor moeten bekijken.
Als ik in elk topic wat ik niet snapte een reactie moest zetten had ik daar een dagtaak aan
En kun je in je PS2 je DNS en IP settings bekijken ? Waarschijnlijk dat hij via DHCP een adres krijgt, maar dat deze misschien niet geaccepteerd wordt door je PS2? Maar nogmaal, daar zul je die settings voor moeten bekijken.
Misschien een idee om dan ook maar niet te reageren ?Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 17:05:
Neen, dit weet ik niet
Als ik in elk topic wat ik niet snapte een reactie moest zetten had ik daar een dagtaak aan
[ Voor 36% gewijzigd door Wom op 20-09-2003 17:06 ]
USB modem he...ach..alweer zo'n kreng.
Als ze het doen dan heb je alsnog problemen.
mmm, geeft hij om te beginnen wel internet door via het netwerk.....
Als ze het doen dan heb je alsnog problemen.
mmm, geeft hij om te beginnen wel internet door via het netwerk.....
There is no place like ::1
Verwijderd
op de xbox hielp het als je een programma als sygate installeerde. die regelde dat je pc de host was en de xbox de client, ik heb zelf daar ook een poos mee zitten klooien en van alles geprobeerd, met dat programmatje lukte het in 1x
ICS is inderdaad niet de beste manier om te gaan. Beter een meer proffesioneler programma.Verwijderd schreef op 20 september 2003 @ 20:56:
op de xbox hielp het als je een programma als sygate installeerde. die regelde dat je pc de host was en de xbox de client, ik heb zelf daar ook een poos mee zitten klooien en van alles geprobeerd, met dat programmatje lukte het in 1x
There is no place like ::1
Ik kom namelijk niet verder dan de DNS test...
Ik vul de DNS adressen, primair en secundair, in van mijn provider...
maar het werkt gewoon niet...
iemand hier verstand van?
If you see me running, try to catch up
Als je PS2 via je PC is verbonden met internet, moet je volgens mij de DNS van je PC invullen. Typ in een prompt maar eens ipconfig /all in. Dan krijg je de DNS te zien. Probeer die eens in te vullen.Oozie schreef op 21 September 2003 @ 20:42:
Ik kom namelijk niet verder dan de DNS test...
als je een (on-omgeboude) Europese Ps2 met een Americaanse NA combo hebt zou ik het niet vreemd vinden. maar kan je een paar plaatjes maken van je netwerk configuratie (zodat we een idee krijgen)
offtopic:
ik zou ook graag willen weten waar je die NA gekocht hebt
ik zou ook graag willen weten waar je die NA gekocht hebt
ik had ook problemen met het dnas sleutel verhaal, ff met playstation helpdesk gebeld kreeg gelijk een knakker aan de lijn die me een primair en een secundair dnas ip gaf, hup invoeren die handel en online...
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Pagina: 1