Toon posts:

Widescreen probleem GTA vice city

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik de ati radeon 9600 pro heb aangeschafd heb ik problemen met GTA vice city. Tenminste het spel start wel en ik kan verder met mijn opgeslagen spel.

Maar het scherm is breder dan mijn monitor. Het lijkt alsof ik widescreen speel terwijl dat niet staat ingesteld(!). Ik heb dus de helft van mijn beeld.

Ik heb de nieuwste patch geinstalleerd van Rockstar en ook heb ik de nieuwste cataclyst drivers geinstalleerd maar het probleem blijft bestaan.

Iemand een idee?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Heb je er al eens aan gedacht om gewoon op je monitor alles even bij te stellen? Want een monitor weet uit zichzelf meestal niet perfect hoe alles moet staan, daarom moet het eerst één keer ingesteld worden voordat ie het de volgende keer weer goed zet. En misschien speel je nu op een resolutie die je nog niet eerder hebt gebruikt en daarom ook nog niet was ingesteld :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk niet dat het probleem in mijn monitor zit. Ik kan mijn scherm wel verkleinen maar dat is slechts minimaal. Het probleem blijft. Het lijkt wel of het scherm tijdens het spelen is gesplitst) Wat je weleens ziet als je met twee monitoren werkt.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-02 07:27

Wom

Misschien een andere resolutie proberen ? Op welke resolutie draai je nu ?

Verwijderd

Topicstarter
Toevallig net gedaan. Werkt niet. Probleem 2: speelresolutie kan ik niet instellen omdat het buiten beeld valt! Nog vreemder...

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-02 07:27

Wom

Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 17:11:
Toevallig net gedaan. Werkt niet. Probleem 2: speelresolutie kan ik niet instellen omdat het buiten beeld valt! Nog vreemder...
En het is alleen bij GTA of ook bij andere games ?
Nu ben ik niet bekend met ATi drivers, maar zit daar geen progje bij waar je het één en ander kan instellen ? Probeer dan eens de standaard instellingen terug te zetten.

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
Je defaultsettings terugkrijgen kan ook door GTA.set uit je saves map te verwijderen..
/my documents/gta vice city/gta.set :)

Verwijderd

Topicstarter
Super! De gta.set heb ik verwijderd! En het werkt...
Thnx DeRCT13
Pagina: 1