Toon posts:

Unreal tournament raait te snel .. op mn laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb onlangs een laptop gekocht bij de LIDL, welke op zich vrij goed zijn.
Het is een Athlon XP mobile 2500+, 512 mb ram, en een Radeon 9600 mobile 64mb

Alles draait goed, ook de spellen, behalve Unreal Tournament, de oude.
Het lijkt net of het spel 2 keer zo snel draait dan anders. Met het commando 'slomo' (slomo 0.5) kan ik de engine op andere snelheid laten draaien, maar met multiplayer (LAN) heeft dit niet veel nut. Dan draait mijn engine ongelijk aan die van de server.
On-line gamen gaat al helemaal niet door, want dan zegt hij dat ik niet genoeg 'virtual memory'.

Ik heb geprobeerd v-sync aan te zetten, maar dat maakt niks uit. Opnieuw installeren, patch 4.51, andvanced settings ed maakt niks uit.
In openGL draaien werkt niet, en software ziet er natuurlijk niet uit, maar de snelheid veranderd niet.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Alvast bedankt.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-02 19:44

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> SPV

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
als je 'start practice session' doet heb je dan de game speed wel op 100% staan en niet op 200 ofzo?

en heb je er op lan dan ook last van? want als jij niet de server bent KAN je niet sneller (snelheid is server side)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

dat komt omdat je laptop tesnel is voor het spel, in single player is daar weinig aan te doen maar in muliplayer kan je het commando "netspeed 7500" proberen. suc6

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:02
Verwijderd schreef op 21 september 2003 @ 12:33:
dat komt omdat je laptop tesnel is voor het spel, in single player is daar weinig aan te doen maar in muliplayer kan je het commando "netspeed 7500" proberen. suc6
De snelheid van unreal tournament is echt niet evenredig aan de snelheid van je pc. Het is geen dosspel dat net zo snel gaat als je processor.

Een oplossing voor je probleem heb ik niet Maar wat ik nog wel wou vragen,

welke patch heb je? 4.36 is toch de laatste?

Verwijderd

ja, netspeed 7500 zou moeten werken in muliplayer. kheb het zelf ook.

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 17:57
Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 12:33:
Als dat waar zou zijn, dan zouden heel erg veel mensen daar last van hebben. Ik heb zo'n probleem ook gehad toen ik nog een el-cheapo K6-2 mobo-tje had. Misschien is het een probleem met het mobo :? (kan ook iets heel anders zijn)

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

Verwijderd

Topicstarter
ik heb patch 4.51
zie http://www.utpg.org
Pagina: 1