Tijdens het compileren van de nieuwste kernel (2.6.0-test5) krijg ik bij "# make modules" de volgende fouten:
code:
ik heb geen idee wat ik fout doe, het is mijn eerste keer dat ik zelf een kernel compile, ik heb de volgende stappen vooraf gedaan:1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| CC [M] fs/ufs/namei.o fs/ufs/namei.c: In function `ufs_mknod': fs/ufs/namei.c:119: parse error before `int' fs/ufs/namei.c:127: `err' undeclared (first use in this function) fs/ufs/namei.c:127: (Each undeclared identifier is reported only once fs/ufs/namei.c:127: for each function it appears in.) fs/ufs/namei.c:131: warning: control reaches end of non-void function make[2]: *** [fs/ufs/namei.o] Error 1 make[1]: *** [fs/ufs] Error 2 make: *** [fs] Error 2 |
code:
weet iemand wat ik fout doe?
1
2
3
4
5
6
7
| KompjoeFriek:/usr/src/# rm -sf linux KompjoeFriek:/usr/src/# ln -sf linux-2.6.0-test5 linux KompjoeFriek:/usr/src/# cd linux KompjoeFriek:/usr/src/linux/# make menuconfig KompjoeFriek:/usr/src/linux/# make clean KompjoeFriek:/usr/src/linux/# make dep KompjoeFriek:/usr/src/linux/# make bzImage |
[ Voor 3% gewijzigd door KompjoeFriek op 20-09-2003 15:21 ]