Navigatie met PDA emulator

Pagina: 1
Acties:

• Vjenne
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 22:11
Omdat mijn vader een camper heeft gekocht en hij er een navigatie systeem in wil bouwen, ben ik opzoek gegaan naar enkele (goedkope) oplossingen. Omdat er een 230 omvormer in komt zit ik aan een normale desktop te denken, en deze op een 7 inch beeldscherm aan te sluiten. Nou ben ik opzoek naar navigatie software dat ik kan gebruiken met dit beeldscherm. Het heeft namelijk door de TV out niet echt een denderende resolutie denk ik en ben bang dat je programma's als MS autoroute niet kunt gebruiken doordat de kleine menu's niet leesbaar zijn.
Nou was ik benieuwd of er PDA emulatoren zijn die ik dan kan laten draaien, zodat ik tomtom navigator 2 kan gebruiken. Dit heeft namelijk wel een redelijk grote bediening.
Weet iemand of dit een werkbaar idee is en hoe ik aan zo'n emulator kan komen?

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 01:05

Dr C

met C en CK

er zijn heel veel software pakketten voor de PC verkrijgbaar, dus dat is het probleem niet denk ik. Je wilt daarbij waars. ook met GPS mogelijkheid gebruiken. Misschien verstandiger om eerst te kijken of er een TomTom voor de pc te krijgen is. Hierbij zal ik ook wel de goede software zitten.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

• Vjenne
Nou, ik zie door de bomen het bos niet meer. Ben een weekje verder en spring van de ene mogelijkhedi naar de andere. Ik zit nu te denken aan gewoon een laptop in te bouwen. Groter beeldscherm waarop ik wel normale programma's moet kunnen draaien. Maar weet niemand een programma wat idd toch wel op zo'n 7 inch schermpje af te lezen is? En of iemand een idee voor een programma voor een laptop. Meestal zijn die naviagtie programma;s toch bedoeld om je route op je normale compter te plannen en vervolgens in je handheld te laden. Maar zit er wel een fullscreen navigatie optie bij? Er is meestal weinig info op de sites over de desktop applicatie namelijk. Zelfs niet of deze met GPS werken...

• Vjenne
Niemand??

Verwijderd

Umm, ja er zijn PocketPC (en ook Palm) emulatoren voor de PC .. maar dan kan je zover ik weet geen Bluetooth gebruiken. (misschien wel in de nieuwe emulator voor PPC2003 .. maar daar heb ik nog niet zoveel mee gewerkt)