Toon posts:

HP6127 splinterniew, alleen geen kleuren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een splinternieuwe HP6127 staan van 2 uur oud ongeveer. Het probleem is dat deze geen kleuren print! :?

- Het stickertje is eraf
- Patronen worden bijde herkent door de printer
- Het inktniveau in de webpagina van de printer geeft aan 97% vol, terwijl er nog geen druppel kleur op het papier staat.
- Patronen erop nieuw ingegaan en schoongemaakt met een katoenen doek (op advies van de verkoper)

Maar helaas nog steeds geen kleuren!

Er zat wel inkt onder de doorzichtige plakker op het patroon, dus er is lucht bijgeweest. Kan het nu zijn dan het mondje is uitgedroogd? Of is de printer kapot?

Verwijderd

Topicstarter
Problem solved: ik ben met het intpatroon terug geweest naar de leverancier Norrod. Ze wouden alleen helpen als ik de printer weer terug ging brengen. Mooi niet dus, ik ga niet met spul wandelen terwijl het intpatroon kapot is.

Ik heb op eigen initiatief en kosten een nieuw kleurenpatroon gekocht. Deze werkt wel! :)
inktpatronen kunnen dus zeker ook wel kapoet 8)

Het andere inpatroon gaat terug naar de leverancier en ik ga het geld terug claimen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2003 16:50 ]

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-05 11:01

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 16:49:
Problem solved: ik ben met het intpatroon terug geweest naar de leverancier Norrod. Ze wouden alleen helpen als ik de printer weer terug ging brengen. Mooi niet dus, ik ga niet met spul wandelen terwijl het intpatroon kapot is.

Ik heb op eigen initiatief en kosten een nieuw kleurenpatroon gekocht. Deze werkt wel! :)

Het andere inpatroon gaat terug naar de leverancier en ik ga het geld terug claimen.
Als de leverancier netjes is geeft ie je een nieuwe kleuren inkt patroon :) Denk dat hij inderdaad uitgedroogt zal zijn of iets dergelijks. Foutje van HP eigenlijk :)

Veel plezier met je HP6127 :) * FastBunny heeft die printer ook en is er erg tevreden over :Y)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL