Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Mijn ervaring is dat als je je laptop met accu de hele dag in de oplader laat hangen dat de accu lui word. Mijn laptop heeft nu nog net genoeg power om op te starten, daarna valt ie uit.
Een vriend van me heeft keurig de accu er steeds uit gehaald als ie aan de ophanger was, en die doet nog ongeveer een uur met zijc accu(=normale tijd voor deze lap)
Dus tip: Ben niet lui en trek de accu er ff uit als je m de hele dag op je bureau hebt staan
Een vriend van me heeft keurig de accu er steeds uit gehaald als ie aan de ophanger was, en die doet nog ongeveer een uur met zijc accu(=normale tijd voor deze lap)
Dus tip: Ben niet lui en trek de accu er ff uit als je m de hele dag op je bureau hebt staan
[ Voor 12% gewijzigd door Viva Vince op 20-09-2003 14:59 ]
ik haal accu in dat geval meestal los... wordt wel steeds minder noodzakelijk, maar beter voorzorg dan binnen de kortste keren nieuwe accu...
Cogito Ergo Credo
Nouja het is op zich ook niet helemaal de bedoeling om het altijd te doen, maar als je een dag op je werk zit en niet constant ermee aan het werk bent is het wel makkelijk om hem aan de spanning te laten en geen zorgen hoeven maken dat 'ie over 1.5 in slaap gedommeld is om hem daarna weer aan de lader te moeten doen.
HEt is ook een kwestie van gewenning denk ik.
HEt is ook een kwestie van gewenning denk ik.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
is het niet gewoon zo dat een volle accu gewoon met rust wordt gelaten door de pc zolang hij aan het lichtnet hangt?
mijn laptopje heeft een keurige "accu vol" indicatie en stopt op dat moment ook met het laden van de accu (zeker weten!). maar dat kan natuurlijk ook van de technologie afhangen; hij is iets meer als 1 jaar oud.
Wel weet ik dat de accu "slijt" bij gebruik. (denk aan het 1000x herladen van rechargable penlights, zelfde idee), ik kreeg dus ook maar 3 maanden garantie op de accu, omdat dat eerder zou "slijten" bij zwaar gebruik (steeds herladen)
Wel weet ik dat de accu "slijt" bij gebruik. (denk aan het 1000x herladen van rechargable penlights, zelfde idee), ik kreeg dus ook maar 3 maanden garantie op de accu, omdat dat eerder zou "slijten" bij zwaar gebruik (steeds herladen)
Verwijderd
Dat zou idd geen issue moeten zijn met Lithium ion accu's...
Als je nicd of mh accu's hebt zou dit wél zo zijn, maar blijkbaar hebben lio's et ook ?
Als je nicd of mh accu's hebt zou dit wél zo zijn, maar blijkbaar hebben lio's et ook ?
Ook Li-Ions hebben last van lui worden, alleen veel minder erg dan NiCD of Nimh...
Wij hebben in onze notebookbalie over het algemeen de notebooks ook zonder accu in het meubel verwerkt...
Scheelt gewoon weer in de levensduur van de accu, zeker aangezien er maar 3 tot 6 maand garantie wordt gegeven op die accu's...
Wij hebben in onze notebookbalie over het algemeen de notebooks ook zonder accu in het meubel verwerkt...
Scheelt gewoon weer in de levensduur van de accu, zeker aangezien er maar 3 tot 6 maand garantie wordt gegeven op die accu's...
Pagina: 1