Zojuist heb ik een sweex netwerkkaart ingebouwd in een AMDK6-400, welke dienst moet doen als 2e pc. De hardware-installatie is volgens mij gelukt, want de lichtjes achterop branden, en windows detecteert een nieuw "communication device". Prima denk ik, dus ik wil de driver instaleren door naar het betreffende pad op de schijf te gaan, win98. Maar hij vindt dus geen geschikte driver. Ook als hem op de handmatige manier installeer, dus via nieuwe hardware, zelf uitkiezen en dan het inf bestand selecteren, dan is de apparatenlijst waaruit ik kan kiezen dus gewoon leeg! Echt raar.
Toen heb ik drivers van sweex.com gedownload. Hierbij vindt hij wel apparaten, maar halverwege de installatie zegt ie ineens "het stuurprogramma kan niet geinstalleerd worden" Echt raar!! Heeft iemand een soortgelijk probleem (gehad) en weet wat ik moet doen?
Toen heb ik drivers van sweex.com gedownload. Hierbij vindt hij wel apparaten, maar halverwege de installatie zegt ie ineens "het stuurprogramma kan niet geinstalleerd worden" Echt raar!! Heeft iemand een soortgelijk probleem (gehad) en weet wat ik moet doen?
zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt