Heb een probleem met mijn DRU 500-ULX (de externe versie van de DRU 500)
Deze is verbonden met mijn systeem via USB 2.0
De USB 2.0 krijg ik door een Epox USB2.0 PCI insteekkaart.
Nu heb ik al van alles geprobeerd, maar het ding wil nog steds niet normaal werken.
Als ik hem aansluit op de normale USB 1.0 port op mijn mobo (abit kx7-33R) dan werkt hij prima, hij herkent alle dvds en kan ook alles branden, alleen is dit natuurlijk een heel stuk trager dan met USB 2.0
Zodra ik hem aansluit op de USB2.0 PCI kaart, herkent hij de speler maar dan kan hij verder niks meer.
Hij herkent geen dvds of cds meer en kan dus ook niks afspelen/branden.
Heb voor de PCI kaart de drivers van epox geinstaleerd, bij apparaatbeheer staat ook netjes dat het een PCI 2.0 device is.
Kijk ik echter bij eigenschappen van het opslagapparaat (de DRU 500 ULX dus)
Dan zie ik deze melding bij apparaatstatus :
Het apparaat werkt niet goed omdat de firmware die het apparaat bestuurt, de bronnen voor het apparaat onjuist weergeeft. (Code 9)
Nu heb ik idd mijn firmware geupdated naar versie 2.0F
Maar vind het dan wel raar dat hij het op de usb 1.0 port wel gewoon doet?
Iemand enig idee hoe ik alles netjes draaiende krijg?
Deze is verbonden met mijn systeem via USB 2.0
De USB 2.0 krijg ik door een Epox USB2.0 PCI insteekkaart.
Nu heb ik al van alles geprobeerd, maar het ding wil nog steds niet normaal werken.
Als ik hem aansluit op de normale USB 1.0 port op mijn mobo (abit kx7-33R) dan werkt hij prima, hij herkent alle dvds en kan ook alles branden, alleen is dit natuurlijk een heel stuk trager dan met USB 2.0
Zodra ik hem aansluit op de USB2.0 PCI kaart, herkent hij de speler maar dan kan hij verder niks meer.
Hij herkent geen dvds of cds meer en kan dus ook niks afspelen/branden.
Heb voor de PCI kaart de drivers van epox geinstaleerd, bij apparaatbeheer staat ook netjes dat het een PCI 2.0 device is.
Kijk ik echter bij eigenschappen van het opslagapparaat (de DRU 500 ULX dus)
Dan zie ik deze melding bij apparaatstatus :
Het apparaat werkt niet goed omdat de firmware die het apparaat bestuurt, de bronnen voor het apparaat onjuist weergeeft. (Code 9)
Nu heb ik idd mijn firmware geupdated naar versie 2.0F
Maar vind het dan wel raar dat hij het op de usb 1.0 port wel gewoon doet?
Iemand enig idee hoe ik alles netjes draaiende krijg?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙