tk adres registreten lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• Boegel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

Topicstarter
Ik heb een vreemd probleem met het registreren v/e .tk adres...

Als ik het intik om te kijken of het nog vrij is, dan krijg ik de boodschap dat het reeds geregistreerd is... (terwijl dat nie zo is, want het is niet een naam die iedereen zomaar kan kiezen, het is heel specifiek, bovendien probeerde ik het gisteren, dan was het nog vrij, maar bleken er server problemen te zijn bij het registreren)

Maar als ik dan op de WHOIS link klik, om te weten wie het wel geregistreerd heeft, dan kom ik op de volgende pagina :

"The domain name you selected is currently NOT REGISTERED or is CANCELLED.

Your selected Dot TK domain name is free! Register this domain name today! If you already have a Dot TK account, please login to My Dot TK and use the option 'Add a domain name'. "

En zo blijf ik lekker in rondjes draaien :s

Iemand die enig idee heeft hoe dit komt ? En wat ik er kan aan doen ?

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
.tk is zozo brak waarom neem je niet een normale domein-naam :?

• Boegel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

Topicstarter
zmn schreef op 20 September 2003 @ 12:09:
.tk is zozo brak waarom neem je niet een normale domein-naam :?
Antwoord ligt voor de hand... .tk is gratis... Het is bovendien niet voor mij

Heb je dan misschien goede tips waar ik een .be registratie kan doen, niet te duur, en niet betalen met visa of paypal of zo, want die zaakjes vertrouw ik niet...

[ Voor 26% gewijzigd door Boegel op 20-09-2003 12:11 ]

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:39
Tja, ik heb ook problemen gehad met het registreren van een dot.tk account.
Je moet een heel eenvoudig paswoord kiezen, anders lukt het niet. Ik had een domeinnaam geregistreerd bij dot.tk en alle gegevens netjes ingevuld samen met een paswoord met hoofd- en kleine letters, cijfers en symbolen. Maar ik kon helemaal niet inloggen!
Dus heb ik een tijdje gewacht (ikweet niet meer hoe lang, enkele dagen?) en heb toen opnieuw geregistreerd met een eenvoudiger paswoord (enkel cijfers en kleine letters) en toen lukte het wel. Erg vaag...

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
Het juiste forum voor dit soort vragen zou normaal gesproken Internet & Telefonie zijn maar ik weet zeker dat ze daar ook niet zo blij zijn met deze thread aangezien we niet de Dot TK helpdesk zijn. Neem eens contact met hun op :).

Dit topic is gesloten.