Toon posts:

[Win2k] MSDN CD 1.15GB?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb hier een MSDN cd van Microsoft (W2k Pro, Server en Advanced Server). Deze versies wil ik upgraden (slipstream) naar SP4.

Het upgraden naar SP4 gaat prima, maar nu ik de data op cd wil zetten, blijkt dat de orginele cd 1.15GB groot is (als je de groote van de mappen bekijkt) :'( . als je gewoon in de root kijkt hoe groot de cd is zegt windows dat de cd maar 486MB groot is.

Heeft iemand hier mischien een verklaring voor; en een oplossing

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Klinkt als een copieerbeveiliging :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Wat ze doen is links naar files maken, die er meerdere keren opstaan, daardoor lijkt het alsof er meer files zijn.

Als je op google zoekt naar cdimage.exe en een slipstream guide, zal het wel lukken.

Verwijderd

Topicstarter
kan zijn, maar ik kan wel gewoon de PRO map kopieeren, en vervolgens een werkende cd maken; dus als het een beveiliging is, is het wel een hele slechte

• Arnaud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 10:51
Het is geen beveiliging, zoiets heet in het warez-circuit een AIO (All-In-One) CD, maar Microsoft gebruikt dezelfde techniek (volgens mij zijn zij zelfs de bedenker ervan aangezien cdimage.exe door hun geschreven is) voor hun MSDN Cd's. Lees deze guide eens http://berns.cae.wisc.edu/pages/wincdman.asp

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:01

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 20 september 2003 @ 12:10:
kan zijn, maar ik kan wel gewoon de PRO map kopieeren, en vervolgens een werkende cd maken; dus als het een beveiliging is, is het wel een hele slechte
Je kan hem waarschijnlijk ook kopieren met Nero bv en de optie. Ignore Illegal TOC :)

TombRaider 3 (of was het 2 of 4) was ook 4GB in de verkenner :) Maar met de Optie Ignore Illegal TOC was hij prima te backuppen :)

[ Voor 17% gewijzigd door FastBunny op 20-09-2003 12:15 ]

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Pagina: 1