Toon posts:

[winxp] login password automaties passeren

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi is het mogelijk om het Windows login password te passeren/automatie's invoeren bij/na een (re)boot

Reden dat ik dit vraag is, ik draai een server die aan het net hangt, en zo als bekend wil Windows wel eens een enkele keer crashen of als de stroom uit valt en dat hij dan moet rebooten
Als dat gebeurd stopt hij bij het password scherm en laad hij nog niet alle services'n waar onder mijn ftp
Ik kan een groot deel van de tijd niet bij mijn server om dat ik weg ben (twee weeken offshore),
En heb dan alleen toegang heb via remote desktop en dan kan ik wel weer veder inloggen maar dat kan soms wel een paar dagen duren.

grtz en tnx michael

Verwijderd

Kijk eens in het configuratiescherm onder gerbruikers accounts

Verwijderd

Volgens mij kun je gewoon bij je gebruikersinstellingen aangeven dat er maar 1 gebruiker de pc gebruikt, zodat hij die gebruiker auto. inlogd.

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-05 12:15

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

En als je je services goed installeert, dan hoeft er helemaal niemand aangelogd te zijn, daar zijn het nu juist services voor....

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

Onder gebruikersaccounts kan je alleen kiezen tussen het wel/niet gebruiken van het welkomstvenster, en geen automatische login. Dit is wel met een van de vele XP tweak-tools in te stellen geloof ik. (Of je moet even je register induiken natuurlijk)

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• Regman_XP
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-02 20:06
Je moet je FTP services zo aanpassen dat deze wel automatisch start bij het starten van je pc

Verwijderd

Topicstarter
ik heb daar gekeken onder user accounts kan daar niks vinden volgens mij was het wel mogenlijk onder W2K maar kan hier onder xp niks meer van vinden

• DeverauX
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

DeverauX

Focus is everything

...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-05 19:37
Tweak UI kan dat :)

En dan Logon > Autologon :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Of gewoon eerst even zoeken voordat je een topic opent :)

Zoeken naar: Automatisch inloggen XP

Dan had je de twee laatste oplossingen die hier worden aangedragen zelf gevonden...

Voor de volgende keer:

Pre-GoT voorbereiding
Voordat je een topic opent
Waar moet een topicstart aan voldoen?

Succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.